Hvordan sikrer man sine indlån

Viser 4 indlæg - 16 til 19 (af 19 i alt)
  • Indlæg
  • #123960
    AnonymForfatter

    Til koden:

    Vær opmærksom på at pengene ofte skal bindes i 1 år eller mere hvis du ønsker en rente på/over 5,00%.

    Som du kan se i oversigten “opsparing" her på mybanker er FIH Bank dem der pt. giver mest i rente på indlån i deres netbank.

    #123962
    JydenForfatter

    Ja , og så er der f.eks Morsø Sparekasses toprentekonto der med over 250.000 kr. på kontoen idag giver 5,38 % med månedlig rentetilskrivning d.v.s omkring 5,5 % effektivt og så kan pengene hæves på anfordring, men kun 1 indsætning og et udtræk pr. måned. Jeg mener man kan sammenstykke stor fleksibilitet og sikkerhed ved spredning og samtidig en fornuftig forrentning når nu ikke vi har Northern Rock længere i Danmark.

    #124004
    AnonymForfatter

    Hej,

    Jeg benytter lige pt JyskeBank. Gå ind på deres hjemmeside, og søg efter aftalekonto. Klik lidt videre og til sidst får man en liste over, hvad de giver fra ca 100.000 op til 50 mio kr. Hvis man ikke er interesseret i en udenlandsk ejet bank, er dette et godt alternativ.

    #124012
    JydenForfatter

    Men jeg kan kun anbefale og tjekke satserne på aftaleinskud på mybanker.biz samtidig, de er noget mere fordelagtige i øjeblikket.

Viser 4 indlæg - 16 til 19 (af 19 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.