Danske Bank

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88577
    AnonymForfatter

    Lidt råd til en rokkie

    Var nede og få lagt mit lån om da jeg havde to lån til mit andels lån.
    Den ene var på 221000 med en rente på 7,25 den anden 41000 med en rente på 10,75. Så langt så godt.

    Ville så godt have lagt dem sammen til renten på 7,25 da jeg ville kunne sparer nogle penge men de ville sku ikke give mig den rente da jeg var studerende og på den måde ikke tjente nok. 🙁 undrede mig og spurgte om det da ikke var mens jeg er studerende at jeg skulle have en billig rente. Men nej.

    Gik så ned i jydskebank og spurgte og de ville give mig en rente på 7,15.

    Nu overvejer jeg derfor at skifte, men kunne godt tænke mig og hører hvordan deres service er gider ikke en ny danskebank. ?

    Ud over det overvejer jeg om jeg skal betale min kassekredit ud ved at låne 280 tusinde i stedet. Kassekrediten er for den gang jeg havde et godt betalt arbejde hvor det ikke var et problem men nu da jeg er studerende kan jeg sku ikke komme ud af den. Vil i anbefale det?

    Til sidst hvor lang tid tager det at skifte bank da jeg skal ud og rejse i en hel måned og derfor godt vil have det overstået så hurtigt som muligt?

    Mvh A

    #123468
    AnonymForfatter

    hvor er mit indlæg

    #123472
    AnonymForfatter

    der var det, glemte lige at aktiverer.

    #123514
    thsvForfatter

    Du skriver:

    “Var nede og få lagt mit lån om…"!

    Så er lånet jo allerede omlagt, og en omlægning til Jyske bank koster derved ekstra gebyrer.

    Men det du efterlyser er jo nok et råd.

    Så aftal afdragsfrihed på det store lån, så du kan få afdraget det lille, dyre lån hurtigst muligt. Det kan nok bedre betale sig end omlægning fra 7,25% til 7,15%. Alternativt må du fremlægge dit tilbud fra Jyske bank til din bankrådgiver, og høre om han mener, at du virkelig skal skifte bank.

    Alternativt kan du jo kontakte Eik bank, der tilbyder 6,65%, vistnok indenfor 80% af andelens værdi.

    Men vent med at sætte noget igang til efter du kommer hjem fra ferie.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.