Er der en sød sjæl derude der kan hjælpe mor til 2 med at komme ovenpå igen…

Viser 5 indlæg - 61 til 65 (af 65 i alt)
  • Indlæg
  • #125052
    AnonymForfatter

    Hej John,

    Enig i den gode tone, men….

    For mig at se, er der en generel tendens til, at “RKI-ramte" er uforholdsmæssig følsomme overfor for “gode råd" og irettesættelser etc. Det gælder dette indlæg og tidligere indlæg.

    Samtidig er vi måske en gruppe, som er godt trætte af at dette fortræffelige fora jævnligt misbruges til irrelevante og de samme gentagne RKI spørgsmål.

    Måske var det på tide, at Mybanker selv tog action på denne problemstilling?

    F.eks. kunne Mybanker vælge selv at fjerne RKI indlæg og høfligt sende e-mail til forfatter med henvisning til relevante hjemmesider, fora etc. Alternativt kunne man have et faneblad, diskussionstråd, forbeholdt dette emne.

    #125214
    AnonymForfatter

    ahahahahahahha… en af dk’s største auktionærer… er det i omfang eller? du fylder rummet godt ud når du står og siger “første… anden… ooooog.. tredje gang"…

    jeg ved godt det ikke bidrager med noget men jeg må altså kommentere på hvor mange der mon er den samme person der opretter sig i ét væk med forskellige alias?

    at en af dk’s største aktionærer ikke kan stave til og at en der er god for 12 mio. begynder at skabe sig herinde og kaste rundt med store bogstaver finder jeg en anelse urealistisk… omtrent ligeså urealistisk som at den første debatør har fået et lån til 7,50%

    uanset hvad er jeg godt underholdt af denne tråd.. det er alt hvad det er..

    #125222
    AnonymForfatter

    hahaha – kæft det er grineren det her.

    Jeg har efterhånden været på denne side i et stykke tid – og EN ting er HELT SIKKER. Når “dem fra RKI" skriver så er det “ih og oh oh jammer" og når man så forklarer realiteterne så er man et dumt/egoistisk/umenneskeligt møgsvin..

    Jeg mener at de er nogle …. for at putte dem selv i den situation og derefter vælge at starte et skænderi herinde.

    Det er efterhånden ligegyldigt hvordan der bliver svaret.

    Man kunne jo vælge at ignorere spørgsmålet!!!!????

    En anden ting kunne være at give dem et svar som det her:

    “Jeg mener ikke at du skal lade dig slå, bare fordi du har stor gæld og er i RKI – Jeg har hørt at Jyske Bank låner ud til hvad som helst for en rente på 7,5% uden omkostninger!"

    hahahhaha

    #125682
    AnonymForfatter

    Hej.

    Jeg kan forstå, at du er havnet i gældsproblemer og gerne vil ud af dem. Jeg er journalist på TV2 Lorry og er netop igang med at researche en serie tv-indslag om gæld, fordi der i den her tid er rigtig mange, der slås med økonomiske problemer. Jeg vil gerne fortælle hvad der sker, når folk kommer til at bygge gæld op? Hvad kan man gøre for at komme ud af det? Mon du har lyst til at stille op og fortælle din historie? Så kan jeg måske i den forbindelse skaffe dig personlig gældsrådgivning, som kan blive en vej ud af problemerne.

    Du må gerne ringe til mig for en uforpligtende samtale, hvor jeg fortæller mere om, hvad det vil indebære.

    Med venlig hilsen

    Eva Bejder.
    Telefon: 38385513, email: evbe@tv2lorry.dk

    #125688
    AnonymForfatter

    Altså jeg ved ikke hvad jeg skal sige for ikke at lyde ubehagelig:)
    Men er det ikke sådan at du kan leve på en sten altså betale de 1600 kr du skylder her og nu også komme ud af det ?

Viser 5 indlæg - 61 til 65 (af 65 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.