Pengeover førsel til Filipinerne !

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • alipioForfatter
    Indlæg
  • #88530
    alipioForfatter

    Jeg har lige overført 300000 php til Filipinerne gennem eikbanken/skandiabank. På min valutaomregner gav det 32,400kr,men da pengene var sendt havde jeg betalt 34,444kr altså lidt over 2000kr for at sende pengene! er der nogen der ved om det kan gøres billigere og hvordan ?

    #122770
    LMAForfatter

    Du er nødt til og præcisere din nota lidt….

    Hvad er det rene gebyr, og har du både betalt modtagers omkostninger og egne omkostninger, eller har I delt byrden?

    Hvad med kursen, du kan ikke lave en ren omregning, idet banken ikke anvender den “officielle" kurs. Du skal således finde ud af hvad kursmaginalen udgjorde på overførselsdagen.

    Du kan finde din kurs på notaen, den historiske “officielle" kurs kan du finde på nettet.

    Når ovenstående er gjort, kan du vende tilbage, så ser vi på det.

    #122772
    alipioForfatter

    Har prøvet at finde oplysningerne på Notaren, men jeg kan ikke finde dem? overførslen skete d. 11/6.

    #122780
    LMAForfatter

    Det er ikke muligt og hjælpe dig med baggrund i andet end en udførlig nota.

    Forsøg og få en bedre, eller kontakte dem telefonisk.

    #122792
    alipioForfatter

    Kursen jeg betalte den pågældende dag var 0,114.Jeg fik fortaldt at kursen var afhængig af hvormage der sendte pænge til Filipinerne på samme dag som jeg, altså hvis jeg var den eneste der sendte pænge den dag, ville kursen være høj.
    Var det muligt at moske sende pengene fra en svensk bank ?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.