Faldende huspriser, skal man vente??!!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88515
    AnonymForfatter

    – Jeg har jo også fuldt lidt med i alt det med at huspriserne skulle falde i løbet af de næste par år, men mere forstand har jeg så heller ikke på det…!

    Jeg står i den situation, at min kæreste og jeg ønsker at købe et hus, og helst inden for det næste år.
    Vi bor lige nu til leje og betaler 5200/måneden. Vi synes det er lidt at smide penge ud af vinduet, og vil derfor gerne investere i noget fast.
    – Men vil banken bevillige os et lån og i så fald hvor meget?
    Vi har begge lån i forevejen, tilsammen ca. 70.000. Samtidig har vi en opsparing på ca. 30.000 kr.

    Nogen kloge hoveder der ved hvordan man beregner det, for vil gerne have nogen cirka-tal inden vi går i banken..

    Hilsen Molly

    #122622
    KFJForfatter

    Hej til alle

    Jeg syntes hvis det er nu man ønsker ny bolig, ja så er det vel med at komme ud og finde det hus man ønsker, an på hvor i landet det er, så er priserne vel ved at “være" hvor de skal være
    Held og Lykke, samt god sommer til alle!!!

    #122628
    AnonymForfatter

    Derfor kan man jo godt forsøge at få prisen lidt længere ned. Kig på hvor lang tid huset har været til salg og om der bor nogle der nu – alle disse ting kan give en indikation af hvor mør sælger er.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.