18 årige bil lån

Viser 7 indlæg - 16 til 22 (af 22 i alt)
  • Indlæg
  • #122400
    AnonymForfatter

    Jeg kan ikke se min kommentar kan opfattes som meget andet end et privateøkonomisk råd. Det har intet med partipolitik at gøre.

    Bortset fra at det er fuldkommen usandsynligt at man kan låne 250.000 med udgangspunkt i en indkomst på 9.000, så mener jeg også det er uklogt og ødelæggende at gældsætte sig så hårdt som 18-årig.

    Hvori ligger det politiske i den den kommentar? Repræsenterer min holdning Venstre, SF, Enhedslisten, DF eller hvad gør den. Måske LMC du skulle sætte dig ind i hvad ordet politik betyder, før du bruger det!

    #122402
    AnonymForfatter

    LMA biler finansieres som regel over max 7 år!

    #122404
    LMAForfatter

    Øhhh – nej…

    I den finasielle verden er der efterhånden langt mellem “plejer produkter".

    Jeg er dog bekendt med, fremgår endvidere af virksomhedernes hjemmesider, at både Danske Bank og Sydbank tilbyder bilfinansiering over 10 år på fabriksnyebiler…

    Så mon ikke de øvrige udbydere af bilfinansiering gør dette ligeså, de står vel næppe tilbage i konkurrencen om kunderne?

    #122406
    AnonymForfatter

    Nå, det er da noget nyt bankerne har forlænget afdragstiden.

    Personligt ville jeg være ked af at lånets afdragsprofil slet ikke matcher værdiforringelsen på bilen, men sådan er vi jo så forskellige!

    #173286
    AnonymForfatter

    Hej!

    Det er ikke umuligt, jeg syntes du skal tage et kig forbi denne side, som jeg selv har lært meget fra, og jeg har især fået gode tips.
    Den forklare hvilke lån man kan tage, og alt andet man skal vide.

    Det er nemmere at linke, end at skrive det hele her.

    Her er det: http://shopeksperten.dk/danske-webshops/penge-og-oekonomi/laan-under-25-aar

    De allerbedste hilsner!
    Rasmus T. Nicolaisen

    #173294
    thsvForfatter

    Igen en af disse lalleglade tråde om et urealistisk lån.
    I bedste fald vil et lån på 250.000 kr over 8 år koste 3.300 kr om måneden.

    Sønnens indkomst minder om din, og han blev godkendt til billån med forsikring i 3 år til ca. 1.000 kr om måneden, dog ved 30% i udbetaling, og til total købesum på ca. 105.000 kr.

    Forsikringen for en stor bil er osse ganske voldsom for en ung person, som jo har en større skadesfrekvens end en elitebilist i 30’erne.

    #173296
    testForfatter

    Ja og nu er han så 21

Viser 7 indlæg - 16 til 22 (af 22 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.