Hej derude

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88485
    AnonymForfatter

    Hej til jer derude,

    Jeg er ny her.

    Jeg har lige været ide at kikke på min tast selv skat, der kan jeg se at jeg skylder godt 35000kr.
    Denne gæld er til min gamle bank, men jeg hører ikke fra dem, kun én gang i året hvor de skriver at de indberetter mig til skat.
    Hos RKI skylder jeg 3000kr
    Og ellers skylder jeg andre beløb til forskellige steder, men har ikke hørt fra disse andre de sidste 5 år og de har heller ikke registret mig hos RKI.

    Jeg har ikke 35000kr, det vil tage mig et års tid at spare dem op og det vil jeg gøre.
    Men i øjeblikket har jeg et Visa elektron (det børn også får) og det er ret pinligt.
    Jeg overvejer at betale de 3000kr som står registreret hos RKI og se om ikke banken vil give mig et dankort i første omgang – bare for at føle mig lidt normal…
    Jeg ønsker dog ikke nye lån eller kredit på kortet.
    Men jeg ved ikke om jeg overhovedet kan få et dankort når man kan se op årsopgørelsen at jeg har en gammel gøld til en anden bank?
    Der står endda DANSK BANK inkasso – altså det er Danske ban’s inkasso afdeling som har indberettet mig ikke selve RKI.

    Er der nogen der har erfaringer med dette?

    Jeg tænker på at få en ny telefon… hvis jeg bliver slette hos RKI, vil jeg så kunne oprette mig hos et teleselskab med et abonnement? Eller vil de af en eller ande n årsag kunne se at jeg har været dårlig betaler?

    V.h. Cassiopeia.

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.