dotmobi

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88466
    AnonymForfatter

    Kaere banker,

    er det ikke paa tide, at nogle af jer begynder at forberede jeres hjemmesider til mobil-verdenen? Evt. ved hjaelp af den nye mulighed “Mobile Domain"?? Jeg er overbevist om, at dette ville goere hverdagen lidt nemmere for folk der ikke er klistret til PC’en dagen lang. Maaske er jeg blot den eneste dansker der ser frem til en iPhone som kan bringe internet verdenen ud af kontoret, uden at skulle baere rundt paa en baerbar???

    I haabet om, at hoere jeres holdning til .mobi oenskes i en god dag!

    #122124
    AnonymForfatter

    Hej udlandsdansker

    Jeg tror måske ikke dette sted er det rette sted at skrive din tråd….? ;o)

    #122130
    JydenForfatter

    Jeg ved ikke hvorfor vi ikke skulle kunne debatere dette her, og måske af den vej lægge pres på en dansk bankverden i en osteklokke. Det er vel indput ude fra den store verden der mange gange sætter skub i noget herhjemme. Ikke fordi jeg tror, at vi ikke er forholdvis langt fremme med brug af internet til bankforretninger i forhold til mange lande. Men om finnerne også synes det efter at have oplevet Danske Banks systemner ved jeg ikke.
    Men som jeg skrev i tråden om BRF og deres rente, så går jeg ud fra at enhver bank med respekt for sig selv, Finansrådet m.fl. laver konkurrent- og markedsovervågning her på mybanker, så de måske kunne få lidt indput.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.