my banker

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88419
    AnonymForfatter

    hold da op en lorte side
    den er som alle andre beregnet på at få penge op af folks lommer
    og ik en skid andet
    og de skriver man kan spare op til 12000 kr årligt bare man lige betaler 119 kr og det eneste man får ud af det er man bliver 119 kr fattigere for der er ikke nogen der skal bilde mig ind at en normalt tænkende person kan spare 12000 kr på sine bank udgifter
    så endnu en gang lorte side med et lorte et lorte indhold

    #121454
    AnonymForfatter

    Jamen, da altid skønt med lidt saglig kritik. Sådan lidt saglig vurdering.

    Fortsæt din smukke vurdering af … øhhh … hvaffornoet.

    #121460
    RedaktionenForfatter

    Til Sa herre

    Jeg beklager dit indlæg og din holding , men mest at du ikke har læst hvad der står på siderne . Jeg kender ikke det beløb på 119 kr som du beskriver.

    Jeg vil blot spørge resten af brugerne om vi skal fjerne dette indlæg eller lade det stå?. Sproget er jo ikke særlig befordrende.

    med venlig hilsen
    Mybanker.dk

    John Norden

    #121466
    MichaelForfatter

    Indlægget udstiller “debattørens" intelligens mere end det udleverer Mybanker for noget dårligt, så lad det da endelig stå 🙂

    PS: Jeg har sparet 60.000 på finansiering af et byggeprojekt ved at shoppe lidt rundt, så 12.000 er ingenting

    #121468
    AnonymForfatter

    Ja man slipper jo nok ikke for useriøse indlæg i en debatside, og om man skal slette slige indlæg ved jeg ikke om er en god ide for uvildighedens skyld, men jeg skal for mit vedkommende tilkendegive at jeg er yderst tilfreds med det produkt Mybanker laver, jeg mener simpelthen at siden er genial sat sammen og yderst relevant. Sikkert nok til de store bankernes fortrydelse da Mybanker jo igennem Deres research, uvildigt afdækker bankernes reelle vilkår for indlån og udlån etc. Jo en rigtig god forbruger side som jeg håber er kommet for at blive.

    Med venlig hilsen

    #121478
    KFJForfatter

    Hej John N. samt alle debattørere

    Jeg syntes ikke enkelte med deres sprogbrug, skal ødelægge siden, men at fjerne vedkomne, nej lad bare folk se at vedkomne er galt på den
    En herlig forårsdag til alle!!!

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.