Hvad er bedste alternativ til Northern Rock?

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • howardForfatter
    Indlæg
  • #88397
    howardForfatter

    Er der nogen, der kan oplyse mig om, hvem der har det bedste alternativ til Northern Rock – med netbank og ingen bindinger…

    På forhånd tak

    #121218
    AnonymForfatter

    Mener der har været en del oppe det sidste stykke tid.

    Har du søgt i de andre tråede ?? 🙂

    #121220
    AnonymForfatter

    Med de krav du stiller op er det vel BRK Bank eller FIH Erhvervsbanks DtD konto (min. indskud 50000 kr) til 4,5% i rente

    Hvis man kan undvære netbank må det være Sparekassen Østjyllands Vejlekonto (kan kun oprettes ved direkte henvendelse til Vejleafdelingen) til 5,71 % i rente (indtil 30-09-2008). Min. indskud 25000 kr.

    Hvis man vil have netbank men kan leve med en bindingsperiode må det være FIH Erhvervsbanks 3 måneders eller 12 måneders konti til 5,5% rente. Min. indskud 50000 kr.

    #121226
    AnonymForfatter

    BRK Bank – ?

    Hvem – hvad – er det for en tingest – kender den/det ikke.

    Please! Oplys mig!

    Og bør vel oplyse om, at FIHs renter – de der 5,5% ved bare 3 mdr.s bindinger rettet mod de private, ikke er erhvervs-noget.

    #121228
    JydenForfatter

    Desværre er det ikke nemt og finde nogen der kan leve op til Northern Rocks enkle, men yderst fornuftige koncept.
    Lige da meddelelsen om at de lukke kom, troede vil vel alle at EIK bank var afløseren, men det skulle jo hurtigt vise sig og være bluf med den udmelding de kom med.
    Siden har der jo heldigvis vist sig en række mulige løsninger og jeg har selv vagt en kombination der hedder

    BRF Bank 4,5 % med dankort og netbank

    Morsø Sparekasse, toprentekonto med netbank, men kun 2 månedlige gratis transaktioner – i øjeblikket 5 % med CIBOR 3 mdr., men det skal der naturligvis holdes øje med.

    Endelig FIH med deres koncept. med renter fra 4,5-5,5 % og netbank.

    Når jeg har vagt denne kombination er det fordi det ikke er engangstilbud. De 2 første i løsningen har været på markedet et stykke tid og FIH havde allerede inden Northern Rock meddelte sin lukning sagt at de ville gå ind i noget der lignede Northern Rock.

    #121366
    AnonymForfatter

    Jeg vil mene det er FIH der giver 5.6% når du binder pengene i 3 måneder ad gangen.

    #121372
    AnonymForfatter

    Ja, der er da gang i den. Har lige bundet mig med 300.00 til 5,5% i 3 mdr. hos FIH.

    Gad nok vide, hvor højt renterne vil komme; Nykredit er også ude med snøren med 5,25% ved 3 års binding.

    Danske Bank … de kan være bedst ’til det’ for dem selv …

    Jerry

    #121374
    AnonymForfatter
Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.