bedste indlåns rente

Viser 3 indlæg - 16 til 18 (af 18 i alt)
  • Indlæg
  • #120964
    howardForfatter

    Du kan benytte flg. emails til at oprette en konto:

    vejle@sparostjyl.dk

    eller Helle Holm’s email-adresse:

    hho@sparostjyl.dk

    #120966
    AnonymForfatter

    En mærkelig internetdebatside – denne Mybanker. Kræver hele tiden, at man skal identificere sig.

    Og derefter er det ikke muligt at citere en debattør.

    Lidt synd. For denne site er sgu’da ellers god.

    At kunne få oplysninger om gode renter – og afsløringer om ‘dårlige’ renter.

    Så jeg lærer at leve med Mybanker – inklusive dens mangler – har givet mig mange gode oplysnunger – takket været gode debattører.

    Og nu – kan jeg bare sende indlægget – uden mulighed for at se om jeg har udtrykt mig korrekt, om jeg fik udtrykt mig som ønsket.

    Nåh – sender – uden mulighed for at korrigere evt. stavefejl – eller endnu værre – forståelsesfejl.

    Altså kort og godt; kan vi ikke få en mulighed for at gennemse vores indlæg inden vi afsender dem som ‘eviggyldige sandheder’.

    Altså en chance for at stoppe/overveje en evt. ‘dummer’ – man ‘jeg’ har foretaget.

    ——————
    Nu har jeg kun valget mellem *Fortryd* og *Send indlæg*

    Vælger – frustreret – at *Send indlæg*

    #120968
    AnonymForfatter

    Undskyld det sene svar.

    Jeg lagde nederst i mit indlæg et link til infoboksen på mybanker.dk, hvis du sætter den i adressefeltet på din browser kommer betingelserne frem.

    Lige under boksen er et link med teksten “tryk for at læse mere", som omdirrigerer lige ind på siden.

    Du havner så her
    https://www.sparostjyl.dk/Afdelinger/Vejle/

    Og der er telefonnumre til afdelingen og til de enkelte medarbejdere, samt faxnummer for dem der er til det.

    Jeg må tilstå at jeg har fax, men jeg ringede til afdelingen, og fik en direkte mailadresse som jeg jeg benyttede, billeder af kørekort og sygesikringsbevis havde jeg allerede liggende fra dokumentationen til Northern Rock, det blev desværre kun til 6 uger hos Northern Rock.

Viser 3 indlæg - 16 til 18 (af 18 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.