Pengeinstitutterne og Totalkredit

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88352
    AnonymForfatter

    Hej

    Kan nogen give mig oplysninger om den garanti pengeinstitutterne stiller overfor Totalkredit, når de laver lån via Totalkredit?

    Jeg skal bruge oplysninger om, for hvilket beløb garantien stilles (mener det er den del der overstiger 60% af ejendommens værdi), samt oplysninger om, hvor stor en garantiprovision bankerne motager fra Totalkredit.

    Jeg skriver opgave, hvor jeg skal bruge disse oplysninger, så hvis nogen ligger inde med oplysningerne i et officielt dokument, eller kan linke til dem, vil jeg blive meget glad.

    Hilsen Lykkedrengen

    #120572
    AnonymForfatter

    Du kan ikke bruge “mybanker", “wikipedia" eller andre uautoriserede medier som kilde i en opgave, så ender du med at få 0.3 eller er det minus 3 det hedder på den nye skala?

    Kilderne skal være i orden!

    #120574
    AnonymForfatter

    Det er jeg fuldt ud klar over, hvorfor jeg også spørger efter et officielt dokument, eller et link til dette.

    Hilsen Lykkedrengen

    #120576
    AnonymForfatter

    Kære General, Sætter pris på dine – ofte kyndige – indlæg. Men det er vel ikke nødvendigt at ‘tale ned’ til velmenende debattører. De venligste hilsener.

    #120584
    AnonymForfatter

    Prier, syntes lige du skal læse hans indlæg igen, specielt den del hvor han skriver at helst skal være en henvisning til et officielt dokument eller link.

    #120586
    AnonymForfatter

    Hej igen

    Nok ordkløveri – kan nogen hjælpe?

    Hilsen Lykkedrengen

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.