kom ud af rki og start på en frisk

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88311
    AnonymForfatter

    hej jeg bor sammen med min gravide kæreste og vores hund på knap 45km,2 og derfor vil og skal vi meget gerne have noget større….. jeg står desværre i rki for 195000 har ikke haft nogen økønomisk baggrund og starte ud med da jeg har været anbragt det mest a mit og derfor ik har haft farmilien som hjælp og nettop derfor vil jeg derfor gøre alt for at min nye farmilie skal have en god start og en god base og gå ud fra.. har købt nogle forskellige ting fiks køleskab og seng fjernsun mm.og detsvære derfor endt i rki . jeg arbejder 37 timer ugentligt.og har jeg gjort de sidste 2 år og før det gik jeg i skole..
    har ca.12000kr efter skat om måneden nogem der måske kan hjælpe mig så mig og min nye farmillie får en god start…

    #120400
    AnonymForfatter

    Hej Rune.

    Jeg er igang med at planlægge en serie tv-indslag om mennesker, der som dig står med gæld, de har svært ved at komme ud af. Har du mon mod på at fortælle din historie i tv? I så fald kan jeg evt. sætte dig sammen med en rådgiver, der viser, hvad du kan gøre…

    Med venlig hilsen

    Eva Bejder, Tv2 Lorry.
    evbe@tv2lorry.dk
    38385513

    #120416
    AnonymForfatter

    hej

    hvad vil det gå ud på med et tv program som du nevnte og vil min økønomiske sitoation kunne blive bedre ellers må jeg ærlig indrømme det vil være et stort skridt og komme i tv men kan det hjælpe mig og min kommende familie er jeg villig til stor set hvad somhelst

    med venlig hilsen Rune juul

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.