Skattegæld og moms

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88309
    AnonymForfatter

    Hej
    Har prøvet noget som nok mange andre har.. dvs prøvet lykken som selvstændig. Det gik fint i starten og jeg fik det til at hænge sammen. så kom der et hul i arbejdsmarkedet og turene blev ikke så mange mere og kunderne ville ikke betale så meget mere for ydelsen. men jeg havde stadigvæk mine udgifter. så efter 3 år som selvstændig stoppede jeg for at få et fast job.

    Jeg fik fast job og tjener godt 400.000 om året før skat. jeg skylder godt 90.000.- i banken og godt 120.000 hos told og skat og bemærk at den gæld er delt op som følgende 70.000 i skat “samlet for årene 2003-2006 ink arb market bidrag og så resten 50.000 i moms.
    jeg ville have stoppet før med at blive selvstændig men det var svært fordi jeg ville af med de værste regninger inden jeg stoppede og det lykkedes sem sammelagt “opgjørt" skylder jeg nu på grund af det lille eventyr og nedgang i kunder skylder jeg så told og skat 120.000.- den skattegæld på 70.000 har en rente på 0.6% pr måned og det på 50.000 har en rente på 1% pr/måned og disse renter kan ikke trækkes fra i skat.
    Har prøvet at få min bank til at overtage gælden så jeg har en bedre hverdag og mere overskud plus jeg kan trække disse uhyggelige renter fra. men de er ikke villig.

    Nogen der har gode råd 🙂
    Lige nu betaler jeg 3000.- af min privatgæld og 3700.- af skatte og moms gæld PR/MÅNED.. så kommer alt det andet ved siden af. lejlighed og mad…. Har ingen klatgæld eller noget ved siden af.

    mvh den glade betaler 🙂

    #138788
    AnonymForfatter

    Hejsa….
    Undskyld jeg er nysgerrig, men hvordan har du fået fastsat det månedelige afdrag til skat og moms ????? Har du indgået en aftale, eller er det et tvunget højt afdrag pr. måned.
    Og accepter de t du afdrager på privat gæld ?
    mvh
    alminde

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.