paypal konto- overførsel til dansk bank…har nogen prøvet d

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 26 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #86875
    AnonymForfatter

    hej…..

    Jeg har et kæmpe problem……Jeg har en paypal konto på nettet som indeholder en del kontanter..Mit problem er at jeg ikke kan overfører pengene til min danske bank konto…….p.g.a jeg skal bruge en ( electronic fund transfer code )for at overfører penge….( alle overførsler fra paypal er elektroniske )

    Alle de danske banker jeg har kontaktet ved ikke hvad en ( elecktrnic fund transfer code ) er…… er der nogen her der ved hvad det er ?????.

    kender nogen af jer paypal???…..og har overført penge til en dansk bank…og hvordan???????

    #104294
    AnonymForfatter

    Hej

    Det har jeg gjort flere gange og det eneste hage ved det er at det tager 5-7 dage om at komme til din danske konto.

    1. Du logger ind på din konto

    2. Check du har en saldo stående og vælg fanen “withdraw". (Det forudsættes at du er registreret som “Danish – Verifiied" kontohaver hos PayPal).

    3. Hvis din danske konto ikke er kendt af PayPal, skal du bruge linket “Add Bank account på denne side.

    4. Den bruger dit regnr. og kontonummer og det bør forklare sig selv resten af vejen. Den betegnelse du har efterlyst, har jeg ikke set og brugt.

    Jeg håber du kan komme videre, eller svar på dette.

    #104296
    AnonymForfatter

    hej al….

    Jeg har gjort nøjagtig som du beskriver…3 gange…men hver gang bliver overførslen ( denied )…..

    hvilken bank bruger du???????

    #104298
    AnonymForfatter

    Hej

    Har du sikret at din danske konto er opretttet korrekt ?

    #104300
    AnonymForfatter

    hej…

    Nej jeg er ikke sikker på min danske bank konto er oprettet korrekt……jeg vidste ikke at den kunne oprettes forkert……..

    Er der en speciel dansk konto type man skal bruge????????

    Jeg vil meget gerne vide hvilken dansk bank I bruger…….Jeg er nemlig bange for at det er min banks system der lukker for elecktroniske overførelser…..

    #104302
    AnonymForfatter

    Hej igen

    1. Når du har valgt “withdraw" som betyder “hævning" kommer der et nyt billede

    2. Hvis din konto ikke fremgår korrekt, skal du klikke på linket “Add bank account…"

    3. Du vælger Denmark som country.

    4. Felterne udfyldes med dine danske kontooplysninger. Bemærk at “Bank code" er dit registrerings nr.

    Du har ckecket at der er en saldo på den PayPal konto du trækker fra ?

    #104304
    AnonymForfatter

    hej……

    Alle de ting du beskriver er gjort….Jeg er sikker på det er min bank der ikke kan modtage elektroniske overførsler….

    Det er derfor jeg gerne vil vide hvilken bank du bruger, for så kan jeg lave en ny bank konto i samme bank…..

    #104306
    AnonymForfatter

    Vivild og Omegns Sparekasse

    http://www.vivildspk.dk

    #104308
    AnonymForfatter

    Hej ..

    Den har jeg aldrig hørt om…….men jeg kikker lige på linket…

    Hvor længe er det siden du har overført penge fra papal???

    #104310
    AnonymForfatter

    Hej

    Det er et par mdr. siden. Uden problemer.

    Der er jo ingen der forhindrer dig i at oprette en indlånskonto hvorsomhelst.

    #104312
    AnonymForfatter

    hej igen…..

    Nej det er der ikke……men hvilken konto type skal jeg bruge????

    privat ell. erhvervs ell.????? skal der være nogen form for anmærkning på kontoen??????????

    #104314
    AnonymForfatter

    Ganske normal privat indlånskonto.

    #104318
    AnonymForfatter

    Hej….

    Jeg siger mange tak for hjælpen……..Jeg må se om jeg kan komme videre herfra…..

    #104346
    AnonymForfatter

    Jeg har samme problem 🙁
    3 denied transfers!

    Måske kan min bank (BG bank) ikke modtage disse elektroniske.

    Men så vidt jeg kan se kan man godt “withdraw" selvom man ikke har en verified bankaccount

    Verified er bare så man kan hæve sin withdrawel limit

    Måske jeg selv skulle prøve at bruge denne vivild 🙂

    Ellers andre gode idéer?

    #104348
    AnonymForfatter

    hej…….

    Jeg har lige åbnet en konto i handelsbanken…..Det menes at de også kan modtage betalinger fra paypal……

    Jeg ved om det er rigtig på tirsdag……

    Så kryds fingre for mig…..

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 26 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.