Lad kontanterne flyde….

Viser 7 indlæg - 16 til 22 (af 22 i alt)
  • Indlæg
  • #104268
    AnonymForfatter

    Tak…

    #104272
    AnonymForfatter

    Det gøre de skam også af virksomhederne.
    De betaler hver måned for det. Og privatpersoner som f.eks. kommer med mange småpenge på en gang, skal også. Men fordi du ønsker at sætte penge ind på din konto, det koster ikke noget…

    #104274
    MichaelForfatter

    Ja, vi bliver nok aldrig enige, så fred være med det. Jeg spekulerer nu på, hvornår bankerne begynder at tage (flere) gebyrer for internetbank-brug:

    Logon: 10 øre
    Saldoforespørgsel: 15 øre
    Overførsel mellem egne konto: 50 øre
    E-boks logon: 10 øre

    osv, osv, osv – find selv på flere – det er ingen grænser for mulighederne.

    Det ville vel ikke være urimeligt, idét det jo koster mange penge af drive SDC ikke sandt??

    #104276
    AnonymForfatter

    Netbank vil da altid være meget billigere at drive fremfor mange filialer. Så flere gebyrer i netbankerne er nok ikke lige på trapperne.

    #104284
    MichaelForfatter

    Ikke forstået??! Jeg har BasisBank = 0 filialer, så hvorfor betaler jeg gebyr?

    #104286
    AnonymForfatter

    Til Michael:
    Så vidt jeg ved tager man i Basisbank da et årsgebyr på hele 200 kr., så jeg synes at du kan mene at den er gebyrfri. Godtnok med et VISA-kort til 150 kr. incl. Alt hvad Basisbanken derudover tilbyder for de 200 kr. kunne du da have fået “gratis" i adskillige andre banker, så vidt jeg ved.

    #104288
    MichaelForfatter

    Jeg har nu aldrig påstået, at BasisBank var gebyrfri – det er der ingen banker der er. Under alle omstændigheder, er der (endnu) ingen gebyr på hævning af kontanter i DK-automater uanset tidspunktet, og det er jo en god ting når man nu betaler 50 øre i butikkerne ved brug af dankortet.

    For at vende tilbage til emnet, ser det da ihvertfald ud til at jeg har fået ret i én ting: Der ER begyndt at flyde med mange flere kontanter i butikkerne….

    Jeg stopper med flere indlæg nu vedr. dette emne, men god fornøjelse til alle derude, uanset om I vælger at bruge dankortet til 50 øre eller gør som jeg, nemlig hæver penge gratis og betaler kontant i butikkerne.

Viser 7 indlæg - 16 til 22 (af 22 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.