studerende og mangler 140.000

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88214
    AnonymForfatter

    Lige lidt baggrund: Jeg er en pige på 19 år, jeg er blevet optaget på en privat design skole som koster 140.000kr. (Ja jeg søger også ind på andre, men jeg får først svar fra andre i juli, og skal betale til den private i maj). Derfor skal jeg skaffe 140.000kr. Min mor er i RKI så jeg har ingen som kan være min kautionist, hvilket bankerne kræver. Jeg har 10.000 udbetalt om måneden og 4000 kr. faste udgifter, så jeg kan godt betale et par tusind af på lån. Spørgesmålet er bare hvor kan jeg låne pengene? Jeg er blevet afvist i Ny kredit og danske bank, og i min egen bank kræver de en kautionist.

    Hvis der findes en bank hvor min mor kan låne 140.000 selvom hun er i RKI, så er det måske også en mulighed at hun låner for mig og jeg betaler til hende.

    Håber nogen kan hjælpe med problemet.

    #119266
    AnonymForfatter

    Du har langt bedre chancer for at låne pengene end din mor. Som RKI-registreret eksiterer lånemuligheden simpelthen ikke.

    I visse situationer kan staten eller kommunen gå ind og stille garanti som kautionist, det kunne du måske overveje.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.