Begynder

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • sandinoForfatter
    Indlæg
  • #88197
    sandinoForfatter

    Har lige tilmeldt mig mybanker.
    Jeg er en anelse skuffet over, at de store banker ikke er med i tilbudsfeltet og vil gerne høre et par gode råd angående:
    1).Har Finanstilsynet en (offentlig) observationsliste over pengeinstitutter, der hart fået påbud/er under særlig observation af Finanstilsynet. Det er ikke at se på deres hjemmeside, eller også kan jeg bare ikke finde det.
    2). Eksisterer der en liste som ovenstående udarbejdet af andre uafhængige instanser.
    3). Er der brugere, der har erfaring med at presse nogle af de store banker med henvisning til et tilbud fra een af mybankers tilbudsgivere?
    4). Jeg har pt. 9 mill. kr. stående på 14 dage i Nykredit; – er dette godt? – Jeg er lidt nervøs ved at anbringe et så stort beløb i et mindre pengeinstitut, da et krak ville være endog meget alvorligt for mig.

    #119142
    AnonymForfatter

    Nej, hvis du kun har 9 mill stående i Nykredit, så behøver du ikke være bange i sådan et stort pengeinstitut.

    Jeg har selv godt det dobbelte indskudt i Bank Trelleborg, og jeg “ryster ikke i bukserne" endnu.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.