900.000 kr.i gæld

Viser 3 indlæg - 16 til 18 (af 18 i alt)
  • Indlæg
  • #118908
    AnonymForfatter

    Jeg mener jo at det er helt ude i hampen at spørge herinde om hjælp til en gæld på 900.000 når man tjener 105.000 OM MÅNEDEN!
    HVORFOR I ALVERDEN FÅR DU IKKE BARE BETALT GÆLDEN AF TIL BANKEN?

    Har du talt med banken om at få en afdragsordning?

    #118912
    AnonymForfatter

    Hej

    Hvorfor råber du – er mit spørgsmål ikke lige så godt som alle de andre. Jeg er ikke ude på at blære mig over for jer andre – hvad i alverden skulle jeg få ud af det. Når jeg spørger om et råd så har jeg vel lige så meget ret til at få svar på de ting som jeg spørger efter.
    Og jeg har snakket med banken – der er ikke noget problem i det – det som jeg spørger efter/efterspørger er vejledning. Og hvis du syntes at det er uretfærdig at nogle få mere i løn end dig – så kan det jo hænge sammen med at vi ikke har en 37 timers uge – men nærmere har 70 timer om ugen og vi har taget nogle chancer – prøv det!

    #118914
    AnonymForfatter

    Nu kender du jo af gode grunde hverken til min løn eller min arbejdstid….. Min pointe er bare – hvad spørger du for? Skulle vi alle sige ej, det er en flot løn og jeg mener at du skal glemme din gæld og leve livet?

    Du har endda talt med din bank om lånet – hvad skal du så med os amatører? ,o)

    Din bank er vel kommet med en god løsning ellers havde dit spørgsmål vel været om deres løsning var god nok?

Viser 3 indlæg - 16 til 18 (af 18 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.