FDB Mastercard

Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 60 i alt)
  • Indlæg
  • #118596
    AnonymForfatter

    HA HA – du er sku skør.

    Der bliver kastet rundt om sig med flotte ord – jeg vil nu bringe “samtalen" ned på normalt dansk igen. Jeg beder dig nu om at komme med en lokalbank der ikke har de gebyrer som Danske Bank har – prøver du ikke på det så er diskussionen slut…..

    EIK bank er ikke en filialbank – vel?

    #118598
    AnonymForfatter

    I øvrigt er halvdelen af den liste menelaos har fremlagt angående bokse – mener ikke at EIK har bokse – I så fald var det ikke et sted jeg ville smide mine ting ;o)

    #118600
    AnonymForfatter

    Jeg kan igen konstatere, at du intet har til at underbygge din påstand om at Danske Bank generelt er billigere end lokalbankerne.

    Jeg gider simpelthen ikke diskutere Danske Gebyrbank mere, men vil blot nøjes med at påpege, at Dagbladet Børsen i flere prissammenlignende artikler peger på, at Danske Gebyrbank krydssubsiduerer forretningsområderne, lokker kunderne til med “gebyrfri hverdagskonceptet", mens man så tilgengæld tjener pengene hjem på høje gebyrer på bl.a. boligfinansiering og ISÆR på Danica Pension og Forsikring, hvor man lænser pensionsopsparernes afkast gennem de meget høje interne afregningsspriser mellem Danske Bank og Danica. Denne uhæderligere “transferpricing" fremgår ikke af den gebyroversigt kunderne modtger, men ikke desto mindre er det en omkostning ved at være kunde i Danske Gebyrbank Koncernen.

    Set over et liv kan kundeforholdet i Danske Gebyrbank sagtens koste flere hundredetusinder nutidskroner, sammenlignet med markedets bedste alternativer på hvert forretningsområde.

    #118602
    AnonymForfatter

    For sygt at du ikke engang kan give mig en lokalbank der er billigere…. ISÆR HVIS DU TAGER HELE PRODUKTPALLETEN – mange lokalbanker er jo nischebanker…

    Over and out.

    #118608
    AnonymForfatter

    Jeg VIL af princip ikke give dig et eksempel på en lokalbank, fordi det ikke er mig der har startet debatten og ikke mig der har gjort mig til talsmand for at en specifik bank skulle være billigst.

    Beardo starter med at sige at alle lokalbanker er dyrere end danske bank, og det har jeg påpeget er en grov usand generalisering. Du sagde du var 100% enig, og så må det jo være jer der skal dokumentere, at Danske Bank er billigst på alle områder, som hævdet – ikke den anden vej rundt!

    I øvrigt er hans indlæg blevet slettet af administrator ser det ud til. Pas på ikke også sker med dine!

    #118618
    AnonymForfatter

    Okay – man kan ikke debattere med dig…..

    Du hører kun hvad du vil høre.

    Er det en trussel?

    Jeg beder dig/menelaos om at finde en filialbank der ikke har de gebyrer Danske bank har – da du ikke gider det så er der jo ikke mere at sige.

    Ps. Tror iøvrigt at BEARDO har slettet sin profil.

    #118620
    AnonymForfatter

    Du er jo en stor omvandrende tautologi, for hvem rationel stringent argumentation er en by på Mars.

    Slut !

    #118622
    AnonymForfatter

    Jeg startede egentlig den her debat fordi jeg havde et par spørgsmål til FDB-kortet, men nu er det da kørt fuldkommen af sporet.

    Beardo starter med at blande Danske Bank ind i det, og herefter kører “dårligeråd" det hele endnu længere ud… ærlig talt drenge! Kunne vi ikke lige vende tilbage til emnet???

    #118624
    AnonymForfatter

    Mit spørgsmål var sådan set om der er nogle lovkrav til hvordan FDB skal gøre “online saldoinformation" tilgængeligt for deres kunder?

    Er der nogen der ved noget om det?

    #118632
    AnonymForfatter

    Og lige over der – synes heller ikke du bringer meget nyt ind i diskussionen.

    #118634
    AnonymForfatter

    Menelaos, hvem bragte gebyrlisten ind i billedet? Men nu når du er her – kan du så lige give mig en lokalbank der ikke har den gebyrliste? Nu når du gør Danske Bank så slemme så må du jo have andre banker på “tungen"….

    #118638
    AnonymForfatter

    Jeg har absolut intet ønske at diskutere Danske Bank med dig, når jeg ser hvor fucked up du er i diskussionen med Generalen.

    Jeg startede en tråd om FDB’s mastercard, og det er sådan set det jeg forventer det skal handle om.

    Beardo begyndte at fable om Danske Bank, og jeg sagde til ham at jeg synes banken er uhæderlig og har et imageproblem, og så smed jeg gebyrlisten i hovedet på ham. Det står jeg ved. Jeg vil ikke være kunde i en bank der har et så dårligt image, uanset om den er billig eller ej. Jeg vil ikke ligefrem skulle skamme mig over at tage mit Danske Bank betalingskort frem. Jeg synes banken har en etik og nogle metoder jeg ikke vil være en del af og sådan er det.
    Desuden kommer der ikke røg med mindre der er et bål.

    #126238
    AnonymForfatter

    i
    I want to chck my saldo from time to time

    #126240
    AnonymForfatter

    Just logon to your netaccount via.

    http://www.fdb-betalingskort.dk

    #126324
    AnonymForfatter

    hejsa, jeg har oss FDB mastercard.

    Jeg læste alle betingelser igennem og efter jeg betalte alt jeg skyldte ud har jeg ikke tænkt mig at bruge kortet som kreditkort mere.
    Bruger det som medlemskort for at være med i det der lotteri eller hvad de nu er de kører.

    Det jeg fik ud af de mange og små fikse regler og betingelser for kortet er at udbydernes forretningside hviler på kundernes glemsomhed.
    Sålænge man følger alle de underlige regler tjener udbyderen ingen penge, men glemmer man at betale det skyldige beløb ud:BANG så tjener udbyder penge og løsningen er så slet ikke “gratis" eller billig for brugeren.
    Oss det med at man frit kan hæve kontanter er ikke specielt korrekt. Der er gebyr og igen betingelser som gør muligheden dyr og dårlig imo.

    Jeg kender migselv godtnok til at vide jeg vil glemme at betale det skyldige beløb på kortet ud en gang imellem.
    Bla pga den “fidus" agtige regel om at man først kan betale beløb ud efter 14 dage.

Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 60 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.