Mere en 1 bank

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88137
    AnonymForfatter

    Hej indtil vidre har jeg nordea som bank, da jeg drager stor nytte af deres UNG fordele, da jeg kun er 16 år. Men de tilbyder desværre kun visa electron. Jeg vil gerne have en “opsparings konto" hvor jeg gerne vil have et mastercard til, men det tilbyder nordea ikke når jeg er under 18 år, men det gør danske bank derimod. Her er mit spørgsmål så, kan jeg godt oprettet mig selv som kunde i danske bank, og få en konto og kort uden at flyttet alle mine penge sager til dem?
    På forhånd tak

    #118264
    AnonymForfatter

    Selvfølgelig kan du det 🙂

    Jeg har tingene spredt over 3 banker!

    #118268
    AnonymForfatter

    okay mange tak for det

    #118282
    AnonymForfatter

    Nogle banker – fx den bank hvor jeg har de fleste forretninger – forudsætter som et led i aftalen at man er ‘helkunde’, dvs har både forsikring, realkredit og mastercard samt alle konti i een bank. De ved dog udemærket at jeg ikke bruger ‘deres’ forsikringsselskab fordi det er for dyrt, at jeg ingen realkredit har overhovedet og at jeg har mastercard + tilhørende betalingskonto i an anden bank (tilknyttede årsrejseforsikring var bedre/billigere). Jeg har dog ikke sagt at jeg osse har en opsparing i NR. De har ikke spurgt og de har umiddelbart ingen mulighed for at finde ud af det.

    #118340
    AnonymForfatter

    ingen problemer i det – Danske Bank har ikke disse krav for at få et Mastercard Direct

    #118352
    AnonymForfatter

    Emnet handler om at have flere banker. Jeg tror kun det er ganske få banker der stiller den slags krav for at sælge eet produkt (Københavns Andelskasse har dog netop sagt nej til at oprette en indexkonto for mig som eneste produkt). I min ‘hovedbank’ er det noget udvandede krav om ‘helkundeforhold’ da også kun knyttet til en stort set gebyrfrihed og en rente på pt 4,1% på alle anfordringskonti.

    Tag du bare et Mastercard i Danske Bank, men sammenlign naturligvis først. Eller i Nørre Snede landbrugs-lånekasse hvis den er bedre.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.