Hjælp mig med at lægge en plan

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Indlæg
  • #116410
    AnonymForfatter

    Hej
    jeg har kontaktet realkredit danmark og nykredit for at få nogen tilbud , de vil hver især sende en vuderingsmand ud og se om de kan hjælpe os, men først skal de have en masse parpir.
    realkredit dk var åbenbart sammen med den danske bank , så hun ville få en bank/kredit rådgiver til at ringe til os , så vi kunne lave en aftale
    Jo DLR er landbrugs kredit…

    #116412
    AnonymForfatter

    Sørg ved samme lejlighed for at få et tilbud på bankskifte.
    Det er mit indtryk at Nykredit Bank er en okay rent prismæssig.

    I øvrigt kommer Den Jyske Sparekasse altid halsende bagefter, som en forpustet hund, og tilbyder at matche ethvert tilbud konkurrenterne giver, og den eneste måde man kan holde en fornuftig rente i Den Jyske Sparekasse, er ved løbende at indhente tilbud fra konkurrenterne. Det er lidt anstrengede i længden.

    #116530
    AnonymForfatter

    Realkredit har været her i dag og vuderet det til omkring 1.400000 kr
    Han havde meget svært ved at sætte en pris , jeg tror jeg kunne havde fået ham til at vudere det til hvad som helst…
    Men hvad så nu ???? er der håb ?

    #116532
    MichaelForfatter

    Ja så kan du låne ekstra 180.000 inden for 80%-rammen og derved næsten udskifte hele det dyre forbrugslån – det er bestemt en god idé.

    Du kan jo evt. optage de 180.000 som et tillægslån hvorved du ikke behøver konvertere det store huslån (= potientielt stort kurstab alt efter låntype).

    Men forfølg det spor ihvertfald…

    #116534
    AnonymForfatter

    Nu spørger jeg nok dumt , men hvis han vudere huset til 1,4 låner man så alle de penge i den kredit forening eller hvad ?
    jeg tænker på vi skylder 981000 kr på huset kan man så betale boliglån og den dyre gæld i samme hug ????så man kun har lånet på 1,4 ????? i kreditforeningen eller hvordan , det ville jo være en befrielse for os måske lidt urealistisk 🙂
    Skal over i den dandske bank d. 25 hvor vi skal lægge en plan , hvad skal man sige og gøre til ens egen fordel selvfølgelig 🙂

    #116536
    AnonymForfatter

    Hvis huset er vurderet til 1,4 mio kan du optage realkreditlån for 1.120.000 svarende til 80% af vurderingen.

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.