Veksling af Venezuelanske Bolivares (VEB)?

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87966
    AnonymForfatter

    Hej

    Jeg ville hoere om der er nogle der kender et sted hvor man kan veksle venezuelanske bolivares i DK?

    Jeg har proevet at forhoere mig hos Forex – hvor det rent faktisk kan lade sig goere, men de tager kun imod beloeb op til 200.000,- VEB hvilket svare til lidt over 400 kr – og jeg har brug for at saelge mange flere VEB.

    Jeg haaber der er nogen der kender en bank eller vekselkontor de kan henvise mig til

    Mvh
    Frederik

    #116148
    AnonymForfatter

    Hej

    Har tjekket Danske Banks site, og der står, at Danske Bank hverken køber eller sælger VEB. Når de ikke gør det, så er der nok heller ikke nogen andre banker, der gør det.

    Men prøv at kontakte “Den Bolivariske Republik Venezuelas Ambassade" (i Danmark) – for der må da være andre end dig, der har eller har haft samme problem.

    Der står på: http://www.ve-ambassade.dk, at kontaktdata er:

    Den Bolivariske Republik Venezuelas Ambassade befinder sig på Toldbodgade 31, 3. etage, 1253 København K. Ambassaden er åben fra 9.00 til 16.00, mandag til fredag.

    Konsulattjenesten er åben fra 9.00 til 13.00, mandag til fredag.

    Telefonnummer: (+45) 33 93 63 11″

    MVH/Nuser

    #116158
    AnonymForfatter

    Tak for svaret Nuser!
    Jeg havde ogsaa selv – vaeret inde paa de store danske bankers hjemmesider og set at de ikke tager imod de venezuelanske pengene og jeg forstaar dem egentlig godt – det er jo ogsaa derfor jeg gerne vil af med dem:) – men det betyder jo ikke at der ikke er andre der gerne vil tjene penge paa at koebe VEB… det hele staar og falder paa om de kan komme af med VEB til en kontakt, for med galoperende inflation kan det ikke betale sig at have dem til at ligge i skuffen alt forlaenge. Og det var det jeg haabede paa, altsaa at der var nogen der kendte en virksomhed eller bank der kan tjene penge paa at koebe mine Bolivares, saa jeg kan komme af med dem?

    Jeg havde faktisk ogsaa allerede skrevet til den venezuelanske ambassade inden jeg skrev mit indlaeg, men venter stadig paa svar.

    Jeg haaber stadig der er nogen der kan hjaelpe med noget mere info.

    Mvh
    Fritsko

    #117156
    AnonymForfatter

    Hej Fritsko

    Jeg vil måske gerne købe dine veb, hvis du ikke har fået solgt dem.

    Hilsen isla.

    #117294
    AnonymForfatter

    Jamen saa skal vi jo bare finde ud af prisen. Skriv til mig paa fritsko@gmail.com
    Mvh
    Fritsko

    #186612
    AnonymForfatter

    Jeg har 1200 venezuelanske bolivare, er der nogen der vil købe dem til en god pris?

    #186616
    testForfatter

    Hvad sige du til 0,3 australsk dollar i bytte?

    Hvis du fik dem som drikke penge er der vist nogen der enten har følt dig pressede eller har grint.

    Hvis du har dem med hjem fra en fly rejse jeg kun anbefale at dommere dem til f.eks, Lufthansa s hjælpe fond de har sådan nogen kuverter enten i stolelomme eller hvis du spørg om dem. De flyver dem hen hvor de kan veksles og støtter bl.a. Børnehjem i den tredje verden

    #186620
    AnonymForfatter

    Jeg kan kun anbefale tests ide om donation. Inflationen har sikkert allerede ædt pengene op 😉
    Har selv været i Venezuela, og jeg gav pengene væk inden afrejse.

    #208394
    AnonymForfatter

    Hejsa nogen der vil købe nogle veb, har 42000 af slagsen

    #208418
    testForfatter

    Seriøst 126kr efter den nu værende kurs? Brug dem til at tænde op med i grillen, somme ferie minde eller læs de tidligere råd.

    #208430
    ctmForfatter

    Er der tale om VEB eller VEF ? Spørgsmålet er om VEB overhovedet kan benyttes i Venezuela efter de introducerede VEF…

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.