Penge på tyrkisk konto

Viser 6 indlæg - 46 til 51 (af 51 i alt)
  • Indlæg
  • #167870
    AnonymForfatter

    det her har vi diskuteret en gang og du aner ikke hvad du snakker om.slut herfra.test

    #167890
    testForfatter

    nej det er fuldstændigt rigtigt jeg forstår det ikke. Jeg forstår heller ikke at folk kan finde på at ville i kontakt med folk der skriver her på siten. Især ikke når de faldbyder en yderst tvivlsom historien og opgiver et telefon nr i tyrkiet. Som en med debattør har skrevet tidligere er historier der lyder for godt til at være sandt det ofte også.

    Fakta er, som det er illustreret tidligere i den her tråd, med et ganske udmærket regne eksempel, at der har været en kurs fald på ytl, der historisk set har gjort det til en negativ forretning at sætte spare pengene ind på en konto i tyrkiet.

    Inflation har så vidt jeg kan se været over 8,8% i en meget lang periode og naturligvis er rente indtæger i tyrkiet skattepligtige for danske statborgere der bor i danmark.

    her er et klip fra en di raport over tyrkiet:"I 2003 var
    inflationen således 25,3 pct., mens den har ligget mellem 10,1 og 10,6 pct. i årene 2004-2006. I 2007 faldt inflationen til 8,8 pct., men stigende olie og fødevarepriser betød, at inflationen i 2008 landede på 10,4 pct." I 2009 var inflationen så på 7,7%

    #167896
    AnonymForfatter

    jeg kan jo kun opgive det tlf nr jeg har.jeg har aldrig påstået jeg bor i danmark.og du fokuserer kun på renter,jeg fokuserer mere på køb og salg,renter er en god sidegevinst.men lad være at blande dig i noget du ikke har forstand på,og dermed udstille din dumhed

    #167902
    testForfatter

    fisken tak for forklaringen.

    Som sagt kan jeg kun gentage min opfordring til at passe på plattenslagere.

    #167928
    AnonymForfatter

    ja det samme gælder idioter.hvad har emnet med plattenslager at gøre.gider ikke diskutere med mindre begavede personer

    #196154
    AnonymForfatter

    Hej,

    Kunne godt tænke mig om du kunne oplyse i hvilken Tyrkisk bank du har en kontantkonto med 18 % rente.

    Jeg får lige pt. kun 4.77 % i Jyske bank på en 3 mdr. aftale konto i fremmedvaluta.

    Skriv venligst til min email adresse Leif524@gmail.com

    Mvh
    Leif Nielsen

Viser 6 indlæg - 46 til 51 (af 51 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.