Northern Rock i dyb krise

Viser 8 indlæg - 61 til 68 (af 68 i alt)
  • Indlæg
  • #116210
    AnonymForfatter

    Dette brev har jeg også modtaget.
    Det virker underligt på mig at man præmierer kunder, der er skredet, derfor har jeg spurgt Northern Rock hvilken præmie der er til de mennesker, som er forblevet kunder, mens krisen kradser.

    #116212
    AnonymForfatter

    Tja, men sådan er det jo overalt. Start abonnementet nu og få en gratis velkomstgave. Her er det så bare en ‘velkommen tilbage’-gave. Men du er vel ikke blevet snydt?

    #116220
    AnonymForfatter

    For et stykke tid siden, fik jeg nedsat mit abonnement hos tdc, fordi det kørte med et tilbud til nye kunder (samme hastighed som mit, men til en lavere pris.)

    Jeg mener ikke at jeg skal financiere en god pris til nye kunder og derfor henvender jeg mig altid, for at få samme tilbud.

    Det virker i mange tilfælde og jeg sparer en plovmand eller mere 😉

    #116222
    ahkForfatter

    Ja, jeg kan kun sige, at jeg er glad for nu at have forladt dem. Jeg har i øvrigt også fået omtalte mail. Se også JPs leder i dag: http://jp.dk/meninger/leder/article1101290.ece
    Mvh
    Anders

    #116228
    JydenForfatter

    Det er da godt at du er glad. Jeg er glad for at jeg er blevet hos Northern Rock – nu har jeg penge til 5 % med statsgaranti uanset at beløbet er større end det garantifonden dækker.
    Godt vi er glade hver især.

    #116250
    JydenForfatter
    #116262
    AnonymForfatter

    Prøv at søge på Barings Bank i Google (den der krashede i 1995) og se så bannerannoncen i højre side.

    Det er et varsel……….. ;o/

    #116264
    AnonymForfatter

    Ja – sådan er der mange ‘analytikere’ der tjener deres penge. Kaffegrums havde været lige så godt.

    Det er simpelthen ordet ‘bank’ i søgefeltet der får et fåtal annoncer frem.

Viser 8 indlæg - 61 til 68 (af 68 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.