Mybanker burde ændre navn

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87927
    AnonymForfatter

    Hvorfore ændrer Mybanker ikke navn til rki-ramte.dk? – Uanset hvilket indlæg man poster, og hvad man prøver at debattere, så ender det altid op i en RKI-diskussion.

    Der er da ikke noget at sige til at banker og finansieringsselskaber ikke gider smide flere penge efter de penge, der en gang har vist sig dårlige.

    Til dig der er RKI ramt: Nej findes ikke noget sted du kan låne – det er pointen med RKI. Formåelt med RKI er at sikre os ansvarlige låntagere gode renter, ved at sætte alle jer vekselryttere udenfor døren, og det er RKI super effektive til!

    Det er totalt ligegyldigt og uinteressant hvordan RKI-gælden er opstået. RKI sætter en effektiv prop i hullet, og så kan du enten vælge at betale din gæld, eller leve resten af dit liv uden kredit sådan er det.

    #115678
    AnonymForfatter

    Hørt hørt.

    #115688
    AnonymForfatter

    Har selv haft den tanke – og har da også været inde på “om Mybanker" for at læse om det var for at give RKI’ere gode råd – men næ nej – det står der såmen ingenting om….

    #115690
    AnonymForfatter

    Mybanker kunne også erkende at en stor del af deres ”kunder” er ”RKI-ramte”, hvorfor man selvfølgelig lavede et diskussionsforum for disse RKI- / gældsramte kunder også, det ville formentlig have den bivirkning, at de andre diskussionsfora fik færre RKI indlæg etc.

    Samtidig kunne man udvide funktionaliteten, så det var muligt, efter ejet valg, at overvåge flere diskussionsfora samtidigt, alle os der er trætte af RKI delen, kunne så fravælge denne.

    Kære Mybanker, erkend at desperate mennesker gør desperate ting, og gør så noget ved dette, så alle vi andre slipper for, undskyld udtrykket, RKI-forureningen af alle de andre diskussionsfora.

    At have mange tilfredse kunder og et velfungerende diskussionsfora, som mange mennesker bruger dagligt, og dermed mange som bruger ens hjemmeside, må være guld værd for ens markedsføring og ”orakelstatus”. Det må derfor være i Mybankers egen interesse at få løst dette store problem i deres diskussionsfora, på en tilfredsstillende måde for alle brugere?

    #115692
    MichaelForfatter

    Jeg er bestemt også træt af alle de RKI-indlæg, som har hjemsøgt Mybanker siden debatforummet startede stort set. Jeg kan dog ikke se hvad et decideret “rum" til RKI’ere skal hjælpe. Spørgsmålet fra RKI’erne er altid “Hvor kan jeg låne selvom jeg er i RKI?" og svaret er ligeså ofte: “Ingen steder". Så behøver Mybanker virkelig lave et debatforum for det? Det bliver da et lidt ensformigt forum.

    Hvis folk gerne vil ud af deres gæld og gøre en seriøs indsats er der andre websites, f.eks. http://www.gæld.net.

    Lige nu er der knap ½ mill RKI-registrerede i Danmark, så vi skal nok ikke forvente nogensinde at blive fri for disse indlæg.

    #115694
    AnonymForfatter

    Hej

    Jeg er enig i den oprindelige point. Der er al for mange RKI-indlæg og al for lidt af andre indlæg.

    Jeg synes nu, at det kunne være fint at RKI-trådene blev skilt fra. Jeg kan godt forstå at mange RKI-ramte har mange spørgsmål til deres situation og hvordan man forholder sig bedst til den.

    Nu ved jeg så ikke om det skal være grupperne “RKI" og “Andet" der skal laves, eller man kunne dele forummet op i yderligere områder.

    Et emne jeg har savnet er “Pension". Det er som om at bankerne efterhånden via tjenester som denne har set skriften på væggen, mens pensionsselskaberne stadig lever højt på forplumrede beskrivelser, uigennemskuelige websites samt skjulte/synlige gebyrer. Her kunne det være rart at kunne debatere og påvirke dette område.

    Mvh

    Michael

    #115850
    RedaktionenForfatter

    Kære debatforum.

    Vi har i Mybanker.dk talt meget om hvad vi skal gøre for at lettere debatten med hensyn til RKI.

    Vi mener ikke at det rimeligt at fjerne dette emne, da det er en del af universet omkring bank og finansiering og det berører mange i Danmark.

    Vi vil når vi har resourcer til det, sikre at indlæggene såvidt muligt kommer et sted på mybanker.dks debatforrum, der giver mening, hen således at det ikke dominere debatten.

    Vær opmærksom på at debattråden idag, starter fra den del af Mybanker.dk hvorfra man kommer, dvs Bank, Hurtiglån eller realkredit.( se bjælkerne på toppen af denne side),
    hvorfor det er smart at starte tråden det rigtige sted.

    Med venlig hilsen
    Mybanker.dk

    John Norden

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.