Lån selv med RKI

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87911
    AnonymForfatter

    Hvor er det muligt at låne når man er reg. i RKI.

    Har hverken ejerbolig eller bil.

    Men skal bruge pengene til at komme ud af RKI..

    På forhånd mange Tak

    #115478
    AnonymForfatter

    (Slettet af censuren)

    #115494
    AnonymForfatter

    Mit råd til dig er få et ekstra job, har selv været i rki for godt 3 år siden.. skyldte 140.000 væk, gik selv i banken og spurgte om de kunne hjælpe men fik afslag. så fik jeg et ekstra job og knoklede røven ud af bukserne i 2 år fik dermed reduceret min gæld med godt 60.000, gik derefter i banken igen og sagde hvad så nu er i interesseret i at hjælpe mig nu.. og tænk en gang banken lånte mig, godt 80.000 og så var jeg ude af rki.Nu afdrager jeg til banken med 3000 om måneden.det har jeg gjort i et års tid så om et par år skylder jeg ikke en flad fregne til nogen som helst. det skal lige siges jeg er selv enlig mor, har stadig to jobs, så det kan sagtens lade sig gøre hvis man selv gør en ihærdig indsats, så er banken også meget mere villig til at hjælpe.så på med vanten og gør noget selv,og se at komme ud af det lorte register. lad for guds skyld være med at stifte mere gæld inden du har betalt det du skylder.. det er skruen uden ende. det er nemmere at betale til et sted frem for 300 forskellige steder.

    #115502
    AnonymForfatter

    Du har også vist din gode vilje og det er noget banken kan lide….

    Hatten af for det!

    #115506
    AnonymForfatter

    Ja, det kan sagtens lade sig gøre for mindre end det. Du skal bare bevise over for din bank at du kan betale. Hvis du har været god til at betale til dine kreditore og kan vise det for banken, så er de også vilige til at hjælpe.
    De fleste krediore er også mere end vilige til at hjælpe så de kan få deres penge, så de kan slette dig fra RKI i en måned eller 2, så du kan få tid til at låne pengende i banken og udbetale din gæld hos dem og få et “ærligt" lån.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.