Økonomicentret

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87889
    AnonymForfatter

    Hej vil høre om nogen herinde har erfaring med Økonomicentret, og om de evt kan anbefales, skal man godkendes af dem ? Håber på lidt hjælp.

    #115132
    AnonymForfatter

    Jeg har ingen erfaring med dem, men læs http://www.mybanker.dk/bank/debat/vis_indlaeg.html?id=702

    De gør vist ikke andet end hvad du selv kunne gøre, hvis du tog dig sammen, men det gør det med mere målrettethed og erfaring end du sikkert ville kunne gøre.

    #115852
    AnonymForfatter

    Det er sku en god tone som der bliver svaret i man kan sige at hun har erkendt at det ikke er hendes område og vil gerne have noget hjælp følgene ting man kan lære hvis man tager sig sammen

    skift af motor, byg dit hus vi er forskellige og det skal der sku være plads til

    #115854
    AnonymForfatter

    Ja, jeg synes det er god tone.

    Jeg har aldrig skiftet en motor, men mange andre ting som jeg først troede var for besværligt er alligevel gået når jeg først er kommet i gang. Pudse en væg og indlægge vand og gas (sidstnævnte med efterfølgende ‘ansvarsoverdragelse’ til prof). Faktisk også at rette op på egen ‘umulig’ økonomi.

    Der ER faktisk mange der – når de har fået den første lærestreg – tar sig sammen og arbejder målrettet mod en bedring af situationen. Faktisk er der en del der skriver om det her på denne min-økonomi-halter side. Hvis tulle kunne gøre det samme, så ville hun være bedre rustet i fremtiden frem for at lade sig sætte under administration. Målrettetheden kræves. Erfaringen må så komme.

    #147156
    AnonymForfatter

    Kære Tulle

    Jeg skriver for forbrugerrådets blad Tænk Penge. Gider du ikke give mig et kald ASAP. Tak. Mvh Jan. 77 41 77 48 – eller send en mail til journalist@fbr.dk.

    #147176
    AnonymForfatter

    Denne tråd har været inaktiv i mere end to år –
    Administrator burde da vist låse tråde, der ikke har været aktive et længere tidsrum.

    /rab

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.