køb af bil selv om jeg står i rki

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 19 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87879
    AnonymForfatter

    hej jeg vil hører om der er steder man kan låne til en bil selv om man er i rki og ikke har en fast ejndom hvis der er nogen der ved det er de meget velkommen til at skrive tilbage da jeg har hårdt brug for en bil på forhånd tak

    #114992
    NultopskatForfatter

    Tjae Brian du har hårdt brug for en bil, dine kreditorer har hårdt brug for dine betalinger.

    Du kan godt låne til bil selv om du er i RKI, det kræver bare at bilen stilles som sikkerhed for dit lån. Dette stiller så krav til bilens alder, den må typisk max være 12 år når lånet er betalt. Du skal typisk også udbetale 20 %, og du kan være sikker på at bilen bliver indkasseret såfremt du misser et afdrag.

    Hvem vil så tilbyde dette lån ? Jo det vil de fleste banker, hvis altså du selv har de 20 %

    Så tænk dig godt om først.

    #114994
    AnonymForfatter

    Æhe… ligger der ikke også lige et potentielt problem i, at de ovennævnte kreditorer, hvis fordringer du har misligholdt, kan gøre udlæg i de din bil så snart du har betalt afdrag og opbygget en vis “friværdi" i bilen.

    Jeg tror det bliver meget svært for dig at finde en bank der vil finansiere din bil under de givne forudsætninger, og skulle der eventuelt være en velvillig kreditor, er det nok under ågerbetingelser.

    #114996
    AnonymForfatter

    Køb en billig bil kontant til 15-20.000.

    Hvis du ikke kan overkomme at spare det lille beløb op, er du heller ikke i stand til af afdrage et lån!

    #114998
    NultopskatForfatter

    Kære General. Vi kan sikert blive enige om mange ting. Dit synspunkt vil jeg ikke anfægte, kun påpege 2 ting.
    1) Nogle kreditorer kunne tænkes at blive agresive når Brian kan købe bil, men ikke betale dem.
    2) Når du køber en bil, kan du sjældent sælge den til same pris, hvorved friværdien er væk, og bilen kan derfor ikke sælges for at dække kreditorens fordring. (Banken har jo sikkerhed i bilen)

    Jeg deler dit synspunkt, med at opspare 20.000 kr til gammel bil.

    Jeg tvivler på at RKI registrerede kan låne til udbetaling.

    #115000
    AnonymForfatter

    hej brian du kan godt glemme.Det med at låne hvis du står i.Rki

    #115002
    AnonymForfatter

    Hallo?

    Hvor i alverden har du lært at sætte punktummer….?

    I øvrigt er det korrekt!

    #115054
    KFJForfatter

    Hej
    Er du ham på komprimatorvognen?

    #115074
    AnonymForfatter

    Und dig selv en ny cykel i stedet, det er den billigste transportform overhovedet, så taber du dig også lidt og kan nemmere finde et arbejde.

    #115090
    AnonymForfatter

    Endnu et af dine tåbelige indlæg!

    1) Der blev spurgt om køb af bil!
    2) Hvem siger at man ikke har et arbejde fordi man er i RKI!?

    #115100
    AnonymForfatter

    Tak for din bedømmelse af mit indlæg.

    1) Ja, og jeg siger det er billigere at cykle
    2) Jeg glemte at indskyde “bedre", min fejl. “Så kan du få et bedre arbejde"

    #115108
    AnonymForfatter

    Hvem siger, at han ikke har et godt arbejde?

    #115124
    AnonymForfatter

    Lone H !

    Det er dog helt utroligt som du fører dig frem. Du har fået en advarsel fra admin. Forstår du ikke, at dine personlige holdninger og uforskammetheder skal du holde for dig selv?
    Har du behov for at få luft for indestængte agressioner så søg professionel hjælp. Det er vist mere fair end at lade det gå ud over sagesløse. Erkend dit problem og opfør ordentligt.

    #115152
    AnonymForfatter

    Gode Råd: Helt ærligt, manden er i RKI og har hverken hus eller bil, hvor godt et job kan han have?

    JKB: Schy!

    #115154
    AnonymForfatter

    til lone jeg har et udemærket job. min økonomi er og fin bortset fra jeg er kommet i rki men betaler da af på alt hvad jeg har af regninger og lån osv. så lad vær med at være så kæphøj og spille smart for andre. får man somregl ikke noget godt ud af en go regl er ar snakke til andre og behandel dem de behandler dig

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 19 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.