Northern Rock har over 10.000 kunder på 5 måneder

Viser 8 indlæg - 31 til 38 (af 38 i alt)
  • Indlæg
  • #115078
    AnonymForfatter

    Penge lige ud af vinduet?

    Det er jo ikke engang økonomi på Handelsskolens grundniveau! Lav en opsparingskonto, giv x% i rente. Lån pengene ud til x+y% i rente, og du tjener penge. Det tror jeg at jeg kunne forklare min 4 år gamle niece!

    Hvis man ikke selv kan regne den ud vil enhver der læser erhvervssiderne i avisen, og ikke bare skipper om til tegneserierne, vide, at NR tilbyder den gode rente på opsparing, for at finansiere især boliglån i Storbritannien.

    Du kan sågar læse det direkte på deres egen hjemmeside! “…Midlerne rejses globalt gennem et forskelligartet program, der omfatter både onshore og offshore personlige opsparingskonti…"

    Hvordan kan du gøre dig klog på NR, når du ikke engang har BESØGT DERES HJEMMESIDE?

    For fanden hvor du afslører dig selv Gode Råd.

    Mon ikke du skulle holde dig til at give gode råd i “Ugebladet Hjemmet" klassen, såsom “jeg skriver telefonnummer på indersiden af mine navkapsler", frem for at skalte og valte med folks privatøkonomi, når du i DEN grad mangler indsigt i området?

    Og lad nu VÆRE med at besvare ved at skrive “Du skrev engang at du ville have millionbøf til aftensmad i et indlæg". Det ville være forfriskende hvis du svarer på kritikken, før du begynder din hetz imod mig.

    #115082
    RedaktionenForfatter

    Kære Lone H

    Jeg vil venligst bede dig om en ordentlig tone i debatten.

    Jeg henviser til vores retningslinier for debatforummet.

    med venlig hilsen
    Mybanker.dk

    John Norden

    #115088
    AnonymForfatter

    Kære Lone

    Hvad har folks private økonomi at gøre med hvordan NR forvalter deres penge?

    #115096
    AnonymForfatter

    Du har udstillet din himmelråbende uvidenhed og jeg stiller spørgsmålstegn ved din kompetence til at rådgive herinde.

    #115106
    AnonymForfatter

    Yes Yes!

    Så må du hellere scanne alle mine indlæg igennem for fejl og bringe dem frem!

    I øvrigt mener jeg stadig det er penge ud af vinduet – hvor mange penge vile de have fået i indskud hvis de gav 4,5%? Det samme???
    Alle de penge de får ind kan de jo heller ikke låne ud vel?

    #115118
    JydenForfatter

    Hvis du læser de avisartikler om deres strategi der blev anbefalet dig den 25. juli tror jeg ikke du ville have de synspunkter du har, der er masse af penge og låne ud. Hvis de gav 4,5 % ville de jo bare give de samme som BRF Bank og næsten det samme som nogle få fornuftige danske banker der giver en anstændig rente på opsparing.

    #115122
    AnonymForfatter

    Jeg har skam været inde og søge – både på borsen og business…

    Har du mon et link?

    #115156
    JydenForfatter

    Prøv og gå ind på business.dk og skriv nothern rock i søgefeltet og gå ind på den der i øjeblikket er artikel nr. 8.
    Med hensyn til den i Børsen som var den mest interessante skal du have fat i papirudgaven, da jeg ikke mener den har været på nettet og det er netop den med deres strategi.

Viser 8 indlæg - 31 til 38 (af 38 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.