Valg af boligfinansiering

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Mik Kristensen, NykreditForfatter
    Indlæg
  • #87791
    Mik Kristensen, NykreditForfatter

    Nykredit har for kort tid siden åbnet et blogunivers på nykredit.dk med henblik på at få mere dialog med kunder og andre interesserede.

    Jeg kan se her på debatten, at der er en del interesse for bank og boligfinansiering. Og jeg vil derfor høre Jer om baggrunden for jeres lånevalg. Læs mere her:

    http://weblog.nykredit.dk/oekonomibolig/weblog/?p=88

    En af mine gode kollegaer har endvidere lige lagt et nyt indlæg på om indlåsning, som er ganske spændende læsning for dem, som interesserer sig særligt for boligfinansiering.

    http://weblog.nykredit.dk/oekonomibolig/weblog/?p=91

    Med venlig hilsen

    Mik Kristensen, Nykredit

    #113792
    AnonymForfatter

    Har NYKREDIT FOLK ikke andet at lave end at skrive på Mybanker??? ;o)

    #113794
    AnonymForfatter

    Lidt morsomt – nu står vi vist i samme situation som den Prislabyrinten.dk stod i for nogle dage siden!

    Dér blev nogle indlæg i hvert tilfælde slettet med henvisning til “reklamereglerne" på Mybanker!

    God regnvejrsdag

    #113796
    AnonymForfatter

    …og så deltager du vist også selv ivrigt i debatten hos Nykredit med henvisninger til Mybanker, så der står vel egentligt bare 1-1 😉

    #113798
    AnonymForfatter

    Nej, det jeg skrev var at Nykredit Michael havde været herinde og skrive og derfor kom jeg på nyks hjemmeside ;o)

    I øvrigt tvivler jeg på om der ikke er en skjult dagsorden ved at komme og skrive det her…. ;o/

    #113800
    Mik Kristensen, NykreditForfatter

    I forhold til “Valg af finansiering" er jeg blot interesseret i debatten og tager den gerne i dette debatforum.

    #113802
    AnonymForfatter

    …..du har da ellers skrevet længe på Nykredits blog – så jeg forstår ikke hvad du mener?

    Men på den anden side er det heller ikke vigtigt for debatten – et eller andet sted har “Rådgiver" trods alt bare en god pointe – synes jeg!

    #113804
    AnonymForfatter

    Har jeg skrevet længe på NYKS Blog?

    #113810
    AnonymForfatter

    Læser dit indlæg lidt ovenfor som om du KUN gik på Nykredits hjemmeside fordi Nykredit skrev her – det er din påstand her over (hvis jeg kan læse dansk).

    Men der er da fx indlæg fra 23. juni på Nykredits hjemmeside fra dig – altså over 1 uge tidligere, så det du skrev herover er jo forkert!

    “Længe" er fra min side overdrevet, men du ved hvad der fremmer forståelsen – ikke?

    God weekend

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.