Erfaringer med listepriser?

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87786
    AnonymForfatter

    Har fulgt debatten et stykke tid og er blevet ret nysgerrig – er der nogen der har gode erfaringer med rent faktisk at have fået tilbudt de priser som bankerne reklamerer med?

    Der er typisk et interval – og ja – der skal man nok kunne få tilbudt et givent produkt indenfor, men har nogen positivt fået tilbudt den bedste rente indlån/udlån, så vil jeg gerne høre det. Jeg føler mig nogen gange lidt til grin når jeg kontakter en bank og henviser til listeprisen.

    Vh

    De Batman

    #113736
    AnonymForfatter

    Der er da nok nogle der har fået sig forhandlet til laveste sats i spænd, men jeg tror ikke det er noget man får tilbudt med det samme? (selvfølgelig er der forskel på kunder og hvor menge penge der skal lånes, og jeg tror at jo flere penge banken kan tjene på dig, jo lavere sats får du tilbudt med det samme…

    Det værste jeg dog endnu har set er en lokal bank der tilbyder dig favorable renter hvis man har 400 aktier til 347kr. pr. stk – og de penge vil de gerne låne dig…. ;o/… Så kan du få 3,950% i rente af de første 10.000 og 2% over!!!!

    #113738
    AnonymForfatter

    Og ved at læse dit indlæg kan jeg konkludere, at du ikke har og ikke kender nogen, der har fået tilbudt bankernes listepriser!

    Så jeg hører fortsat gerne fra nogen der har fået tilbudt det bankerne skilter med – på forhånd tak! Ville være rart at vide hvor det er muligt!

    De Batman

    #113744
    AnonymForfatter

    Jo, du får da altid tilbudt deres listepriser, listeprisen er bare et spænd hvori banken bevæger sig.

    #113746
    AnonymForfatter

    Ja selvfølgelig – forkert formuleret!

    Har nogen her i fora’et opnået at få DEN bedste rente i et interval eller netop den rente der vises på listen som den bedste – og hvis ja – så hvor?

    Hvis du ikke har det, hører jeg gerne fra andre der måske har – hvis de altså findes – og det er der jeg har mine tvivl!

    De Batman

    #113748
    AnonymForfatter

    Personene her har….:

    http://www.mybanker.dk/realkredit/debat/vis_indlaeg.html?id=949

    den 16.04 var 4,95 laveste sats….

    Og du har selv svaret :o)

    #113750
    AnonymForfatter

    …ja hvis det var den laveste rente i april?!

    Så det var én!

    Men jeg lader fortsat spørgsmålet stå åbent – af alle de læsere der er her på debatten, må der da være flere?!

    Lad mig høre fra jer, der har opnået den laveste udlånsrente i en banks renteinterval – jeg vil gerne vide om man er mere end naiv, hvis man forventer at få det bankerne stiller een i udsigt via listepris-intervaller!

    Og jeg vil da også gerne høre hvem der IKKE har fået det de forventede!

    På forhånd tak

    De Batman

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.