En årlig rante på mit forbrugs lån på 11%?

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87746
    AnonymForfatter

    er det meget normalt man har en årlig rante på 11% i forbrugs lån når den ligger knap 100.000kr og man ingen sikkerhed har? snakket med en bank i går de sage at 11% var meget højt efter de hade oplyst mig om at deres årlig rante var 10,4% og at de slet ikke var konkurance dygtige på det område.

    lige nu har jeg Danske Bank og over vejer enomt at skifte bank efter at få dette af vide, min søster snakket også om at deres forbrugs rante får de købte hus og bil lage på ca. 9% og ders nu ligger på ca 7,5% efter de har købt hus og bil.

    håber nogle kan hjælpe mig er jo lidt bekrymet over de tjener for meget på mig som kunde og deter jeg ikke tryk ved de gør da jeg mener en bank er til for at hjælpe en selv om det stadig er en foratning der også skal kunne løbe rundt.

    // Daniel

    #112946
    AnonymForfatter

    Svaret på ‘Er det normalt’ findes på http://mybanker.dk/bank/nyt_laan/forbrugslaan/

    Hvorfor spørge din søster eller Den Danske Bank hvad der er normalt, når du finder det sande svar her:

    Iflg ovenstående link (fjern evt. blanke i adressen når du taster den ind), så er 11% bestemt ikke den laveste rente man kan få, men der findes da mange der er højere. Det kommer alt sammen an på så mange detaljer. Din løn og din situation iøvrigt.

    > en bank er til for at hjælpe en
    Det kan du jo godt mene. Men det ændrer ikke på virkeligheden, at bankerne tilbyder de vilkår de nu en gang tilbyder.

    #112950
    AnonymForfatter

    Korrekt, hmm med min løn pr mdr vil jeg mene ranten er alt for stor, og tak for linket vil klart lige kikke på det der inde 🙂

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.