Danske bank nye konti

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 48 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87724
    AnonymForfatter

    Hej,
    Jeg kan ikke finde ud af at søge på denne debat – derfor spørger jeg. Er der nogen der kan rådgive / erfaring om de nye produkter – personligt er jeg den type der passer på 24/7. Men da jeg ikke lige har tiden til at læae 110+ siders “information/forretningsbetingelser" vil jeg gerne høre fordele/ulemper/konkurrenter

    på forhånd 1000 tak

    #112536
    AnonymForfatter

    Ja altså jeg ville skifte bank hvis jeg var dig.
    Jeg synes godt Danske Bank kunne komme med
    nogen meget bedre muligheder end dem de tilbyder nu. Ligegyldig hvad man vælger virker det kun til at være til fordel for Danske Bank og ikke dig som kunde.

    #112582
    AnonymForfatter

    Danske Banks nye produkter er så vidt jeg kan læse gebyrfrie, så hvad har banken ud af det?
    Det virker som om det er ren tilsætning.
    Gratis MasterCard, Amexkort, Visakort, valutaveksling og hvad der ellers er med i diverse pakker.

    #112588
    JydenForfatter

    Tro ikke at du får noget som helst foræret af Danske Bank. De tjener masser af renter både på indlån og udlån. Og så vidt jeg kan se er deres Master Card med renteberegning. Jeg har 2 Master Card fra andre steder og ingen er med renteberegning, det ene oven i købet med cash back.

    #112590
    AnonymForfatter

    Og hvad betaler du for kortene???

    #112598
    JydenForfatter

    Ingenting for det ene og 99 kr. årligt for det andet der er med cash back, så de 99 kr. bliver betalt mange gange.
    Jeg er modstander af at betale for kreditkort. Udstederne tjener tykt på dem med det gebyr forretningerne betaler for at modtage kortet.

    #112602
    AnonymForfatter

    Men vi er vel enige om at 0 kr. er billigt???

    Renten på de nye konti er i øvrigt kun 8,85%, hvilket er billigere end både skandia og basis!!!
    Og det koster stadig 0 kr. at oprette…….

    #112608
    JydenForfatter

    Jo, men hvis man så tager det i rente og gebyr istedet for behøver det jo ikke og være billigt.
    Tingene er i Danske Bank sovset ind i mærkelige bestemmelser.

    #112626
    AnonymForfatter

    Nu ved jeg ikke hvor skarp du er til at læse dansk, men det er nu et ganske simpel produkt ; mastercard 8,85 i rente, du bestemmer selv om du vil betale hele saldoen eller eks. 10 % pr. mdr. MEN hvorfor dog diskutere Mastercardet når du kan få et af markedesbeste creditcard American Express gratis og UDEN renter hvis du betale hele saldoen ? alt du køber der koster mere end 300 på korter er med købsforsikring, dvs du får tingen erstatte hvis den går i stykker, eller bliver stjålet, du får en rejseulykkes forsikring på 1.000.000 baggage+fly forsinkelses forsikring gratis med i købet. Her får du endda både Visa, Master og Amex med i købet med samme kode og gratis

    #112632
    AnonymForfatter

    Beardo – Lige præcist!!!!

    Og ligpræcist – hvor svært kan det være 0 kr. (simpelt)

    #112826
    AnonymForfatter

    Jeg har selv kikket på 24/7, og det lyder da overordnet godt, men det irriterer mig lidt at man SKAL have de ekstra kort – amex og mastercard. Jeg har i øvrigt selv en studiekonto (danske fri) selvom jeg er over 30 og ikke studerende! Jeg har ikke rigtig tænkt over det før nu, men det undrer mig at de ikke har ændret den…

    Hvis det var muligt at nøjes med visadankortet ville jeg nok ringe til dem, og sige de skulle ændre min konto til 24/7…men ved ikke rigtig med de ekstra konti der følger med. Tror jeg skifter til jyskebanks totalkonto hvis de brokker sig over min studiekonto

    #112828
    AnonymForfatter

    Hvorfor ikke få dette – GRATIS?

    #112830
    AnonymForfatter

    Undskyld men det virker lidt naivt kun at se på gebyrer.
    Og Danske Bank gør ikke noget gratis husk lige det.
    Se nu lige alle betingelserne igennem inden du bliver forblændet
    at “deres enestående tilbud"
    For at hjælpe dig lidt på vej så kig bla. under “Brug af filial og andre pengeinstitutter".
    Jeg kan finde en del udgifter der som jeg ikke synes er rimelige og som Danske Bank faktisk tjener kassen på.
    Men gør dog som du selv vil bare du er tilfreds, jeg svarede bare efter min overbevisning.

    Go sommer.

    #112832
    AnonymForfatter

    Ja, hvad med dem?

    Det koster at hæve i kassen, og hvornår gør man det?
    Man kan hæve 15.000 i automater. Ja, det koster 4 kroner at hæve i en anden bank -faktisk koster det banken 3,98 så det tjener de 2 øre på… Det er landets største bank, så hvor i landet har du behov for at hæve i en anden bank???

    #112848
    AnonymForfatter

    Synes det er irriterende at få påtvunget konti jeg ikke har brug for. De nye pakker minder meget om det teleselskaberne har gjort i årevis med at skrue tingene sammen for at få solgt mere.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 48 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.