Danske bank nye konti

Viser 11 indlæg - 16 til 26 (af 26 i alt)
  • Indlæg
  • #113892
    AnonymForfatter

    Fuldstændigt enig!!!
    Der er da ingen journalist med respekt for sig selv der gider skrive om en lille bank – hvem i alverden gider også at læse om det?
    Men når 5 af de små bliver anklaget for karteldannelse så er det en anden snak.

    #113894
    AnonymForfatter

    Bahnsen – du har glemt Harry!!!

    Hvorfor er du så kritisk overfor Danske Bank??

    #113898
    AnonymForfatter

    Det skulle da lige være en lokal ugeavis. Men nå nej. De lever jo af de små banker, så det må de nok hellere lade være med.

    #113900
    AnonymForfatter

    Derfor ved jeg at banken også godt vil refundere f.eks. en måneds gebyr for en pluskonto hvis de har opkrævet det of det er urimeligt for den ventetid der er for at få lavet en konto om til 24/7, det har jeg et familiemedlem der har fået.

    #113950
    AnonymForfatter

    Ja, det ved jeg nu ikke.
    Hvis Danske Bank havde ønsket at gøre noget for de værende kunder og få dem til at få eventuelle fordele først, havde de formentlig brugt en målrettet direct mail til deres værende kundemasse, så kunne de også have styret konverteringen af konti – det er jo også en af fordelene ved at benytte direct mail.
    Man har istedet satset på ukontrollable massemedier, og det får mig til at tro at de satser meget på nye kunder, og udnytter trægheden blandt værende kunder til at flytte bank.

    #113954
    AnonymForfatter

    Jeg er nu helt sikker på at eksisterende kunder også har fået et brev, jeg har da i hvert fald modtaget et….

    I øvrigt mener du så at banker laver markedsføring for at beholde eksisterende kunder eller få nye kunder?????
    Man reklamerer vel for at erobre markedsandele……

    #113958
    AnonymForfatter

    Jeg har helt sikkert ikke modtaget noget brev om 24/7 og en kollega har heller ikke modtaget.
    Markedsføring laver man både for at få nye kunder og beholde eksisterende. For at holde på eksisterende laver man loyalitetsprogrammer og underretter selvfølgelig dem om forbedringer så de ikke bliver ringere stillet end nye, hvis man er en ordentlig virksomhed og håber ikke bare på den går nok, de skifter ikke når de er i gyngen.

    #113962
    AnonymForfatter

    Og tænk så hvis ikke de havde reklameret – hvordan skulle I så vide at kontoen var kommet? ;o)

    Hvis du logger på netbank står det i øvrigt også….

    #113966
    AnonymForfatter

    Nu tror jeg vi kommer til at køre i ring, og det vil jeg skåne denne linies læsere for.

    Men jeg tror Gode råd har et forhold til Danske Bank som mange af vi andre kunder kunne ønske os. Kan Gode råd løfte sløret for hvordan man får sådan en bankforbindelse ?

    #113968
    AnonymForfatter

    En rigtig god bank og en rigtig god bankmand

    #114072
    AnonymForfatter

    Prøv nu da for søren at logge ind på

    http://www.danskebank.dk

    Og læs hvad der står….. Og hvis i ike kan forstå hvad der er skrevet derinde, jamen så er der da et telefon nummer i bunden i kan ringe på og spørge..

    Har faktisk også modtaget tilbud om kontoen, og jeg syntes den er god.. Man skal jo selvfølgelig lige huske at betjene sig selv via netbanken til dagligdags ting..

Viser 11 indlæg - 16 til 26 (af 26 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.