Hvor lang tid tager det at oprette konto i Northern Rock

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87681
    AnonymForfatter

    Northern Rock skriver “Når du har sendt din ansøgning elektronisk, skal du sende os en kopi af dit kørekort/ pas samt dit sygesikringsbevis. Legitimationen kan du sende via post, fax eller e-mail. Når vi har modtaget denne identifikation, aktiverer vi din konto og sender dig et Bruger nr. samt en PIN-kode til Netbanken."

    Hvor lang tid har I erfaret der går fra de har modtaget ansøgning og de nævnte kopier til man har kontonummer og pin-kode? Det forudsættes at det er en helt uproblematisk kunde.

    Jeg er ikke selv på vej til at bruge det umiddelbart til mig selv men vil bare oplyse nogen om ‘hvor nemt det er’, og så skulle det jo ikke gerne vare i ugevis.

    #111928
    AnonymForfatter

    Jeg blev kunde på under en uge.

    Faxede mit ID ind.

    #111938
    JydenForfatter

    4 dage for min egen konto i Northern Rock og jeg scannede mit sygesikringsbevis og pas ind. Passet var lidt utydelig i scannongen så de mailede tilbage indenfor en time og jeg scannede ind igen.

    Jeg har også lavet en konto til min gamle mor på 90 år, den skulle være med fuldmagt og den tog totalt 5 dage.

    #111940
    AnonymForfatter

    Jeg udfyldte deres ansøgningsskema fredag og sendte kopi af sygesikring og kørekort sammen med en formular man skulle underskrive i løbet af weekenden, så de havde altså mine papirer om mandagen.
    Allerede efter 2 dage fik jeg pinkode og derefter fulgte kundenr. i et seperat brev – summa summarum: fredag var jeg klar til at overføre penge, så en uges tid tog det for mig.

    #111950
    AnonymForfatter

    Tak for svarene allesammen

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.