Rki Lån

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 24 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #94923
    AnonymForfatter

    Hej
    jeg er lige nu registeret i RKI
    er der nogen mulighed for at låne penge, fra en eller anden hjemme side med lave renter ?
    jeg vil bruge pengene jeg låner til at komme ud af rki 🙂

    Tak

    #214958
    morsdrengForfatter

    Det klogeste du kan gøre er, at bruge det beløb som du kan afse til afdrag på det påtænkte nye lån til at afdrage på den gæld som du er blevet indberettet til RKI for.

    Herved sparer du etableringsomkostningerne på et nyt lån og renten på et lån til en person som står i RKI er næppe meget lavere end den rente som du betaler nu, forudsat at du med et RKI i karakterbogen i hele taget kan låne penge nogen steder.

    At låne penge for at indfri en allerede misligholdt gæld, er ingen god ide, og kan bedst sammenlignes med “at pisse i bukserne", det varmer her og nu men løser intet i det lange løb.

    #214994
    testForfatter

    Til mere chokolade? Du finder let hjemme sider der lover dig alt muligt. Gå i din bank og få rådgivning til ar styre din økonomi. Det har du brug for.
    At være i rki er som antabus for alkoholikere og der du har brug for er ikke at komme af med dine antabus, men troen på at du kan låne dig ud af dine økonomiske problemer. Økonomisk problemer kan kun løses ved at ændre forholdelt mellem indtæg og forbrug.

    #215022
    HalliHalloForfatter

    Chokolade, har du fået læst de 17 andre tråde på dette site omhandlende samme emne? Der er god baggrundsviden at hente.

    #215078
    testForfatter

    Kan kun advare mod følge opfordringen. De vil typisk kræve et gebyr for at formidle en låne ansøgning for er lån der afvises

    #215116
    HalliHalloForfatter

    Chokolade:

    Må man spørge om du har fået bevilget et nyt fordelagtigt lån til at afvilkle gamle med?

    Når Grækenland hele tiden kan få nye lån til at betale gamle gæld med, så bør du også kunne, men nogen garanti er der desværre ikke. For privatpersoner gælder andre regler.

    #216872
    henrik Thomsen (10)Forfatter

    jeg har en der skylde mig 21797,75 kr. ham kan ikke sæt i RKI

    han har i dag en virksomhed

    jeg træt af mister dem penge

    han skrive bare tilbage mig sådan er liv

    #218296
    https://laankontanter.dkForfatter

    I mange situationer kan det være fint nok at låne penge på diverse hjemmesider, men i din situation bør du nok bare gå ned i banken.

    Kan du sikre dig, at du kommer ud af RKI og vil det gøre hverdagen lettere for dig, så kan du sagtens gøre det.

    Men som tidligere beskrevet i tråden her, bør du blot afdrage hos din nuværende kreditor i stedet for, at afdrage på et lån da dette blot af en dyr affære.

    Mvh. Mads

    #218318
    HalliHalloForfatter

    Også helt enig med Mads fra laankontanter.dk her – du bør gå ned i banken…………..

    #218602
    AnonymForfatter

    Hvorfor vækker I de gamle poster til live? Er “Mads" fra sit alias’ hjemmeside på reklamefremstød?

    Står man i RKI og det ikke er pga. en dom i en sag man har ført mod P-selskab eller lignende så bliv stående i RKI – så smutter der ikke pludselig flere kviklån ind fordi muligheden er der. Find en afdragsordning med kreditor og få det ud af verden på en planlagt måde uden at springe over hvor gærdet nu og her er lavest.

    #222030
    Joseph (1)Forfatter

    *
    her kan du få en lån med det samme det er sådan en sted som hjælper dig med at lån lige nu trods rki

    #222036
    Alice171Forfatter

    Joseph, lad nu være med at lokke til noget der er snyd, man kan låne 15.000 hvis man altså lige. Betaler Kr 500,- ingen adresse eller navn.
    Spild af 500 kr og det ved du sikkert godt

    #222038
    testForfatter

    Alice171, helt ening 🙂

    #222044
    HalliHalloForfatter

    Ja, jeg er også helt enig!

    #223012
    Joseph (1)Forfatter

    Hej

    i skal ikke tro på ham fra nigeria han vil få dig til at sende nogle penge i genem wastern union

    og du vil bare miste din penge og han gå og køber en hund til sin aftensmad

    se her hvad de spiser

    https://www.youtube.com/watch?v=uR1X6i4ECtg

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 24 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.