Nu blev jeg afvist hos Coop Bank

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 61 i alt)
  • Indlæg
  • #199714
    thsvForfatter

    “Du kan også bruge kortets kredit på op til 30.000 kr. med en af markedets laveste renter på kreditkort på 12,5%.
    •Rentefrihed på op til 45 dage"

    Renten på masterkortet i Coop bank er ihvertfald ikke konkurrencedygtig med en kassekredit til 10,5% som er standard flere steder, bl.a. også i Coop bank.

    #199732
    AnonymForfatter

    Så gik det pludseligt hurtigt.
    Nu har jeg modtaget Coop Bank Mastercard
    Og Remembercard
    😉

    #199736
    HalliHalloForfatter

    Nå,Nå, det var da fint.

    Jeg troede bare at Coop forlangte, at man lukkede sit EnterCard eller RememberCard eller hvad det nu hedder.

    Men jeg kan oplyse, at jeg ikke har fået nogen mail endnu, så jeg foretager mig intet, da det heller ikke haster. Jeg har nemlig et par andre kort at trække på, som nogen herinde ved, og de ynder i øvrigt at skrive det i tide og utide, hvilket jeg ikke har noget imod.

    #199856
    AnonymForfatter

    Bank Coop går både med livrem og seler. Jeg bestilte en højrentekonto og et MasterCard, men de ville ikke nøjes med de oplysninger jeg havde oplyst på ansøgningen, de ville have lønseddel og årsopgørelse. Til trods for at jeg både har modtage MasterCard og pinkode.
    Jeg forstår ikke deres politik, når det nu er dem der skal låne penge af mig, da pengene jo er låst i et år.
    Bank Coop skal ikke se hvad jeg ejer, så derfor bliver jeg aldrig kunde i den “bank"

    De mener at de skal bruge årsopgørelse og lønseddel for at kreditvurdere deres kunder. De oplysninger er en privatsag, skal de bruge oplysninger kan de jo se i RKI eller spørge i banken

    #199858
    AnonymForfatter

    Bank Coop går både med livrem og seler. Jeg bestilte en højrentekonto og et MasterCard, men de ville ikke nøjes med de oplysninger jeg havde oplyst på ansøgningen, de ville have lønseddel og årsopgørelse. Til trods for at jeg både har modtage MasterCard og pinkode.
    Jeg forstår ikke deres politik, når det nu er dem der skal låne penge af mig, da pengene jo er låst i et år.
    Bank Coop skal ikke se hvad jeg ejer, så derfor bliver jeg aldrig kunde i den “bank"

    De mener at de skal bruge årsopgørelse og lønseddel for at kreditvurdere deres kunder. De oplysninger er en privatsag, skal de bruge oplysninger kan de jo se i RKI eller spørge i banken

    #199864
    AnonymForfatter

    ad: pengene jo er låst i et år
    svar: brug FIH.dk (FIH har aldrig spurgt mig om lønseddel/årsopgørelse)
    ad: eller spørge i banken
    svar: det er for besværligt, det er nemmere at overskue her og nu, vha. lønseddel og årsopgørelse.

    Det er til enhver tid en banks ret til at BESTEMME hvem de vil have som kunde og kunden må RETTE sig ind under bankens reglement 🙂

    #199872
    AnonymForfatter

    Det bliver aldrig Bank Coop der kommer til at lege med mine penge, heldigvis har jeg ikke noget at bruge deres MasterCard til. Da jeg har et par stykker der er mere fordelagtige end Bank coops

    #199876
    HalliHalloForfatter

    Kimsen, hvorfor må banken ikke se hvad du ejer?

    Stort set alle banker kræver da i dag lønsedler og kopi af selvangivelse for at blive kunde.

    Så Coop har nok mistet en meget stor kunde i dig.

    Er der nogen der ved hvornår man modtager en mail, hvor man kan ansøge om Mastercard?

    #199884
    Nicolai BForfatter

    HalliHallo, jeg har fået fortalt at praktisk taget alle skulle have modtaget besked fra Coopbank senest i løbet af den forgangne uge.

    (Dog har man set bort fra kunder med kaotiske økonomiske forhold og/eller personer med et tvivlsomt ry.)

    Sjovt nok har jeg ikke selv hørt noget endnu, hverken via mail eller på anden vis.

    #199886
    HalliHalloForfatter

    Nå, har du hørt det Nicolai, så må jeg kontakte dem i næste uge.

    Deres hjemmeside er så bare ikke opdateret, da der stadig står at man snart vil modtage en mail fra dem, når de åbner for at modtage ansøgninger.

    I øvrigt tror jeg ikke at de har mange kunder med kaotiske økonomiske forhold, så det må stå for din egen regning.

    #199890
    PD 99Forfatter

    Citat: " heldigvis har jeg ikke noget at bruge deres MasterCard til. Da jeg har et par stykker der er mere fordelagtige end Bank coops" Citat slut

    Hvilke? Og hvilke vilkår?

    #199892
    HalliHalloForfatter

    Ja, jeg har da en del kort, men kan ikke huske dem alle sammen på stående fod, hvorfor jeg lige remser et par stykker op:

    Hævekort
    Rejsekort
    Sygesikringskort
    Benzinkort
    Kørekort
    Gavekort

    Det var lige dem jeg kunne komme i tanker om og fordelene ved at besidde dem siger vel næsten sig selv uden nærmere forklaring.

    #199896
    AnonymForfatter

    Lo Plus mastercard
    Mastercard guld
    forbrugsforeningen

    Der skal lige nævnes at jeg betaler skyldigt beløb hver måned

    vilkår må du se på deres hjemmeside

    #199980
    AnonymForfatter

    Fitness kort.
    Pendlerkort.

    Hvornår kommer der et alt i et kort?

    Venlig hilsen
    Mette Hansen
    http://www.ejendomsmægler.nu

    #200002
    AnonymForfatter

    Meget intelligente og interessante indlæg…

    Hilsen en skuffet læser på MyBanker.dk.

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 61 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.