Ikea shopping card

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 37 i alt)
  • 234461Forfatter
    Indlæg
  • #93592
    234461Forfatter

    Hej! Jeg har fundet det her:
    http://www.ikea.com/ms/da_DK/customer_service/ikea_card/IKEA_card.html?ICID=DKHOME_WHAT1_SHOPPING280113
    Og jeg synes det lyder for godt til at være sandt, men kan ikke finde det må småt jeg har overset? Jeg kan faktisk kun læse det, som at det her er rentefrit, og det lyder skummelt. Er der nogen her der kan hjælpe med at finde det med småt jeg har overset?

    #196180
    testForfatter

    At du køber noget du i bund og grund ikke har brug for

    #196182
    peter holm larsenForfatter

    Ja det er i bund og grund det eneste der er hagen – er naturligvis deres håb, at du så køber mere end du eller ville og køber det nu i IKEA i stedet for at vente og måske så i stedet købe det andet steds.

    #196184
    AnonymForfatter

    Også skal du lige huske det adm. Gebyr de har…. Men de tjener på det gebyr og at det er hos dem du handler…

    #196194
    peter holm larsenForfatter

    Gebyrer er kun hvis du ikke betaler gebyrfrit.

    #196232
    AnonymForfatter

    Kontokort som IKEA kortet er for folk som absolut vil bringe sig selv i økonomiske problemer.

    #196314
    AnonymForfatter

    Ikea-kortet er er herligt kort. Hvis man bare passer sine afdrag, så kan man få 5000 om året i øget kredit 😀

    #196318
    MichaelForfatter

    Ja hurra. Tænk hvor fedt at bruge 5000 kr. man ikke ejer…

    #196326
    peter holm larsenForfatter

    Jo ikke sikkert det er 5.000 kr. man ikke ejer….

    #196334
    MichaelForfatter

    Åh jo. Du kan roligt regne med, at mennesker der køber på kontokort tilhører gruppen af mennesker der bruger alt hvad de ejer hver eneste måned.

    #196336
    AnonymForfatter

    Michael, Hvis der ikke var det så var det ikke noget som hedder Business.

    #196340
    HalliHalloForfatter

    Jeg er også meget glad for mit Ikea Kort.

    Hvornår var det nu Ikea ville begynde at tilbyde attraktive renter på indskud?

    Eller har det aldrig været på tale?

    #196342
    234461Forfatter

    Tak for alle jeres svar! Det er total luksusfælden agtigt og afgjort for sådan nogen som mig, der bruger alle sine penge hver eneste måned. Det ændrer nu ikke på, at jeg nu har undersøgt det tjekket fakta, og det er 25.000 kr. at handle for, som man kan afdrage over 36 mdr. rente og gebyrfrit. Det er en god aftale for en som mig. Juhuuu for Ikea kontokort. For sådan nogen som mig 🙂

    #196352
    AnonymForfatter

    Jeg vil ihvertfald sige det sådan, hvis du står og mangler penge til møbler her og nu, så det klart nemmere at opnå kredit end det er i bankerne i Danmark. Godt være det er dyrt, men virkeligheden er jo hvis man er lavlønnet og på trods man ikke skylder noget væk, så regner de fleste banker desværre ikke en for noget. Netop fordi hvis ens indtægt er på under 500K.

    I vil nok sige sådan er verden, men folk som tjener lidt, de skal da også have lov til leve? Ik?

    #196354
    AnonymForfatter

    Jeg kan kun græde over de holdninger som kommer til udtryk herinde. “Hvis du står og mangler penge til møbler" og “folk som tjener lidt skal også have lov til at leve" er fremragende eksempler på hvorfor de fattige forbliver de fattige.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 37 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.