Privatlån

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #95182
    AnonymForfatter

    Hej alle

    Jeg søger en seriøs privatperson, der vil låne mig et højere beløb, da min bank ikke vil låne mig beløbet. Lånet skal gå til at samle en masse mindre lån hos diverse kreditforeninger.

    På forhånd tak.

    #219040
    testForfatter

    Selv tak

    #219066
    AnonymForfatter

    sjovt

    #219068
    testForfatter

    nej nok ikke men cirkeline4 hvis du ikke kan låne i banke så lad være. Mere gæld er ikke løsningen.

    men tager jeg fejl hvis det ikke er noget du gider at “lytte" til?

    fakta er at ingen seriøse personer vil låne dig penge til at samle din gæld.

    og jeg er ret sikker på at du ikke mener kreditforenigner

    #219410
    testForfatter

    I praksis er dem der har fordel af den strategi de virksomheder der opkræver lånesagsgebyr før afslaget.

    #219476
    HalliHalloForfatter

    Hvorfor har du skrevet dit indlæg 2 gange P Larsen?

    og hold nu oppe med den sædvanlige anbefaling af lånesamleri, det er som hovedregel ikke muligt.

    Men det er vist blevet sværere i dag at låne mange forskellige steder, da finansieringsselskaberne har et centralt register, hvor de tjekker om der er andre lån. Så problemet er nok ikke eksisterende i dag, så mit råd er at betal hvert enkelt lån ud hurtigst muligt.

    #219496
    peter holm larsenForfatter

    Finansieringsselskaberne kan da ikke checke om man har lån i andre institutter uden samtykke – og gør de selvfølgelig ikke med konkurrenter!

    #219498
    peter holm larsenForfatter

    Men hvis Cirkeline var seriøs ville man nok starte lidt med at skrive noget om beløbets størrelse og vilkår – så næppe seriøst!

    #219512
    testForfatter

    Årsopgørelsen !n!nmnnnnm!!

    #219520
    morsdrengForfatter

    Det er ikke rigtigt når det oplyses, at Finansieringsselskaber ikke kan checke om man har lån i andre institutter uden samtykke – og gør de selvfølgelig ikke med konkurrenter!

    Søgt under “kreditstatus" og du vil finde.

    Hertil vil forfatteren af det pågældende indlæg selvfølgelig skrive, at han netop har taget forbehold om samtykke. Men det ændrer ikke på, at han IKKE kender til Kreditstatus og at påstanden om, at “det gør man selvfølgelig ikke med konkurrenter" er direkte forkert.

    #219622
    AnonymForfatter

    “flere forskellige kreditforeninger" – det lyder spændende.. men beløb?

    Kan du sende en oversigt over dine konto-udtog med inkl. årsopgørelse og 3 lønsedler. Har du noget af værdi vi kan pantsætte? 🙂

    Hvis der står b365 eller danskespil og lignende eller en masse transaktionshistorik fra byture..kan du lige klikke ind på denne youtube-video og få et svar. https://www.youtube.com/watch?v=UJs-eSWp-Z8

    #219664
    HalliHalloForfatter

    Mange tak, Mathlian, for linket, som jeg vil kikke på ved lejlighed.

    Jeg håber det er seriøst, jeg skriver det blot, da jeg af og til har på fornemmelsen, at du netop ikke er seriøs i en del af dine indlæg.

    #219702
    AnonymForfatter

    HalliHallo, du tager vist ting meget konsekvent ud af deres kontekst – ligesom andre herinde.

    Læs hvad linket optræder i forbindelse med af sætning!!

    #221744
    FrankhvemForfatter

    Ham der Jafaar skal du ihvert fald holde dig fra. Han er en svindler af guds nåde. Jeg sender Mybanker en meddelelse om, at han skal slettes fra denne side.

    Jeg ved ikke, hvor mange forskellige banker, du har prøvet, men fordi din egen bank ikke vil hjælpe dig, kanm det jo godt være, at andre vil. Jeg fandt en god oversigt over muligheder her: http://www.mikonomi.dk/penge/forbrugslaan/

    Selvom det som de andre siger, er dumt at låne penge.

    #221880
    peter holm larsenForfatter

    Tankevækkende at spørger slet ikke har været aktiv i debatten ellers!

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.