Rki Lån

Viser 9 indlæg - 16 til 24 (af 24 i alt)
  • Indlæg
  • #227528
    gørlevForfatter

    Hejsa Jeg ville bare lige spørge om der ikke var et sted
    . Hvor man kunne låne penge til at komme ud af rki med samt skat. …og kom nu med nogle gode svar
    Og ja jeg live på en sten…

    #227532
    testForfatter

    Jeps hvordan man kan komme ud af skat ville jeg også godt vide.

    #227534
    gørlevForfatter

    Jeg troede at man fik hjælp her

    #227536
    MichaelForfatter

    Gørlev: svaret på dit spørgsmål er allerede givet mindst 500 gange før. Der er absolut INGEN steder du som RKI-registreret kan låne penge. Så kan du jo bryde dig om svaret eller ej – det ændrer intet

    #227538
    gørlevForfatter

    Kunne være der var en privat person der kunne hjælpe

    #227540
    morsdrengForfatter

    Det fremgår af debatreglerne bl.a. “Det er ikke tilladt at formidle lån/kreditter/indlån/forsikringer og lign. gennem Mybanker.dk’s debatforum. Ligesom det heller ikke er tilladt at udbyde/sælge varer. Det gælder såvel erhvervsdrivende som privatpersoner". Derfor kan ingen henvise dig til en låneudbyder uden at overtræde debatreglerne. Men du kan blot google, så dukker navnene på mange op.

    Men da en registrering i RKI fortæller, at du IKKE har tilbagebetalt lån som du allerede har optaget, er lysten til at låne dig nye penge ikke stor. Ingen normalbegavet bankrådgiver vil i dag låne penge ud til personer som ikke kan betale deres eksisterende gældsforpligtelser. Derfor bliver du nødt til at forsøge dig på det mere uautoriserede marked, med deraf følgende højere rente, som blot vil afspejler risikoen ved at låne ud til dig. Hold dig langt væk fra udenlandske långivere og/eller lånegivere som vil have betaling fra dig, før de vi behandler og udbetaler et eventuelt lån til dig: Der er fup og fidus alene med det formål at få lokket penge ud af dig – og det har du slet ikke råd til.

    Da SKAT – i modsætning til andre kreditorer – kan foretage lønindeholdelse, bør du prioritere tilbagebetalingen af din gæld til SKAT højere end betalingen af dine øvrige kreditorer.

    I øvrigt fremgår gældens størrelse (SKAT + øvrige kreditorer) slet ikke af dit indlæg.

    #227542
    testForfatter

    Gørlev hvad er det for en hjælp du gerne vil ha? Hvor sku jeg da låne penge til dig? Du har allerede dokumenteret at du ikke kan betale retur. Ingen rente, nok så høj kan gi mig en sikkerhed for at du betaler.

    Så reducer dine udgifter og maksimere dine indtægter. Glem alt om at lån dig ud af problemet der fuldstændigt svar til at grave et hul til den jord man fik tilovers fra det første hul.

    Dit fokus er skrupforkert. Du kan ikke låne dig ud af gæld der er skabt af at du har lånt penge som du ikke kan betale retur.

    #227544
    gørlevForfatter

    Jeg har skrevet jeg kunne betale en høj rente. ..ik jeg ikke kunne betale tilbage. .

    #227546
    testForfatter

    Ja men kæreste så betal da de din lån du allerede har. —–

Viser 9 indlæg - 16 til 24 (af 24 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.