Havde forventet en mere agressiv markedsføring fra Coop Bank

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #93996
    AnonymForfatter

    Dengang Coop/FDB indgik en aftale med Entercard om Coop Mastercard, så strømmede det kort tid efter ind med breve til FDB-medlemmer om at de var forhåndsgodkendt til et FDB/Coop Mastercard.

    Jeg havde selv et Coop Mastercard fra Entercard og flyttede med over til Remember Card(som jeg har nu), men er stadig medlem af Coop. Jeg havde regnet med at den nye Coop Bank ville have efterlignet Entercard og sendt markedsføringsmateriale til Coops medlemmer i form af tilbud om dit og dat. Men jeg har ikke set. Tiden er jo selvfølgelig også en anden end 2007.

    #202712
    HalliHalloForfatter

    Jeg syntes også de bør være mere aggressive, men bare rolig, det kommer nok senere.

    Mon det nogensinde bliver noget med PFAs-bankeventyr?

    Nogen der ved noget om det herinde……

    #202720
    AnonymForfatter

    HH,

    Selvfølgelig tjener de (Coop Bank) intet på at lukke en masse dårlig kunder ind i banken som gæld op til begge øre. Men jeg mener de tjener heller ikke nok, hvis der er for få kunder i banken som låner penge af dem.

    Er der nogen Coop medlemmer herinde som har modtaget regulær tilbud (uopfordret) fra Coop bank på alm. brev eller mail?

    #202730
    JydenForfatter

    Mads0000

    Jeg har i forbindelse med deres Mastercard fået både først brev og senere mail om oprettelsen, og alt er gået planmæssigt ved oprettelsen af både Mastercard, Coopkonto med kassekredit og Visadankort og højrentekonto.

    Jeg tror simpelthed de har for travt til de store markedsføringstiltag i øjeblikket, og hvis kunderne vælter ind af sig selv er det jo fint. Jf. nyhedsbrev fra Finansforbundet af 27 . august har de jo travlt og ansætter flere.

    Mit remembercard som jeg holder i reserve (jeg rejser aldrig til udlandet med kun et kort) er mere aktive for at få brug i gangen af deres kort, og har bl.a. uopfordret gennem noget de kalder FlexKredit tilbudt en kredit på 70.000 kr. som jeg er forhåndsgodkent til fordi jeg har remembercard, så de er rigtig ude efter aktivitet.
    Jeg har i sidste måned gennem et analyseinstitut været igennem en spørgeskemaundersøgelse for rememercard, der tog ca. 45 min, så hvad de barsler med af nye produkter er ikke godt at vide.

    #202740
    AnonymForfatter

    Jeg har siden jeg fik mit Coop Mastercard fra Entercard og senere Remembercard fået tilbud om forhøjelse 2 gange om året af Entercard, og det ikke fordi jeg bruger formuer på det kort(mellem 500 og 2000 kroner om måneden som jeg betaler ind den efterfølgende måned). Siden den sidste forhøjelse er jeg oppe på en limit på 55.000 på mit Rememberkort.

    Jeg har dog aldrig fået tilbud om en såkaldt Flexkredit, så du må tilhøre en speciel “elite kundegruppe", jyden 🙂

    #202762
    J LarsenForfatter

    jeg har for et stykke tid siden, modtaget mail fra Coop, at jeg ville få point, hvis jeg bestilte Coop mastercard, i løbet af få dage.

    Så lidt aggressive er de da.

    Men de laver nok ikke større kampagne, end de kan følge med.

    #202768
    AnonymForfatter

    Årsagen er jo nok selvfølgelig som jeg skrev tidligere.

    1) Vi er en krise, og det betyder almenheden har ringere kreditværdighed end tidligere.

    2) Coop Bank Danmark er en lilleput i forhold til Entercard og derfor ikke råd at markedsfører sig på samme måde som Entercard.

    #202806
    HalliHalloForfatter

    Hvor annoncerer Entercard med sine produkter henne? Syntes nemlig aldrig jeg ser nogen reklamer fra dem, men derfor kan de jo godt have det. TV-reklamer har jeg heller aldrig set.

    Mon ikke CoopBank har penge nok til markedsføring, det vil jeg da næsten tro.

    Hvis de annoncerede i deres ugentlige reklameblade for Kvickly, Superbrugsen, Irma, Fakta, DagliBrugsen m.fl., så ville de nok få en del kunder på den konto, og det er noget der ikke koster dem meget, da de allievel sender reklamer ud det stort set samtlige danskere hver uge.

    I øvrigt er EnterCard jo kun et kreditkort, og ingen bank, og deres betingelser er noget dårligere end Coops. Hovedparten af EnterCards kunder er jo dem, som ikke kan få en konto i Coop i dag, hvis deres økonomi er blevet ringere.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.