Billigste lån

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • spickyForfatter
    Indlæg
  • #93985
    spickyForfatter

    Hvor låner man billigst 50.000 uden sikkerhed. Lånet skal ha en løbetid på 12 mdr

    #202592
    HalliHalloForfatter

    Jeg ville nok høre i egen bank for at finde ud om man er kreditværdi der.

    Hvis ikke, bliver det nok svært at låne dette beløb andre steder også, men prøv dog…..

    #202608
    testForfatter

    lånets prise vil afhænge af hvordan de forskellige indplacere dig så det er virkelig vanskeligt at give dig et konkret svar, men her på siden findes der faktisk en liste

    http://www.mybanker.dk/sammenlign/laan/forbrugslaan/

    men som du kan se er spændet for rente sats stort.

    Hvis du skal låne til en ting kan sælges udlån til dit køb være en mulighed.

    Men i øvrigt vil jeg på det kraftigste fraråde dig at lån med mindre det skaber en indtægt til dig eller øger værdien af noget du ejer.

    #214882
    PLarsenForfatter

    Hvis du ikke har mulighed for at låne pengene direkte i banken og i stedet søger et kviklån, så vil jeg tro at du finde det billigste lån hos Santander bank. Hvis du kigger i låneoversigten på http:/quick-laan.dk så kan du se at Santander bank har et forbrugslån til ca. 6% i rente.

    #214885
    PLarsenForfatter

    Hvis du ikke har mulighed for at låne pengene direkte i banken og i stedet søger et kviklån, så vil jeg tro at du finde det billigste lån hos Santander bank. Hvis du kigger i låneoversigten på http://quick-laan.dk så kan du se at Santander bank har et forbrugslån til ca. 6% i rente.

    #214886
    PLarsenForfatter

    Hvis du ikke har mulighed for at låne pengene direkte i banken og i stedet søger et kviklån, så vil jeg tro at du finde det billigste lån hos Santander bank. Hvis du kigger i låneoversigten på quick-laan.dk så kan du se at Santander bank har et forbrugslån til ca. 6% i rente.

    #215110
    HalliHalloForfatter

    Nu tror jeg ikke det er så let at låne 50.000 kr. uden sikkerhed nogen steder, medmindre kreditinstituttet kender èn i forvejen.

    Men udelukket er det selvfølgelig ikke.

    #215119
    Mikonomi.dkForfatter

    Det billigste lån på 50.000 fås i din lokale bank, hvis du har mulighed for at få en kassekredit. Såfremt du kan afdrage gælden over 12 måneder, så er det billigst. Hos Santander, som nok er det billigste alternativ af internetbankerne, bliver dine kreditomkostninger på 4036. Det kan du få billigere gennem en kassekredit.

    Hvis ikke, at en kassekredit er en mulighed, kan du se de billigste lån her:
    http://www.mikonomi.dk/penge/kviklaan/billig-laan/

    #215120
    Mikonomi.dkForfatter

    Det billigste lån på 50.000 fås i din lokale bank, hvis du har mulighed for at få en kassekredit. Såfremt du kan afdrage gælden over 12 måneder, så er det billigst. Hos Santander, som nok er det billigste alternativ af internetbankerne, bliver dine kreditomkostninger på 4036. Det kan du få billigere gennem en kassekredit.

    Hvis ikke, at en kassekredit er en mulighed, kan du se de billigste lån her:
    mikonomi.dk/penge/kviklaan/billig-laan/

    #215154
    AnonymForfatter

    Hej. Jeg står og skal ha en uges ferie ( uge 30) med mine 2 børn ( hjemme), og pga uansvarlighed og et stort tilbagefald i min ludomani i denne måned ( har ellers ikke spillet i 3 år), er alle mine penge væk. Jeg er så tom og ødelagt indeni, og kan ikke få over mine læber at fortælle børnene og deres mor, at de ikke kan komme hos mig alligevel. Pga fortiden står jeg i RKI, og kan ikke låne nogle steder. Har ingen familie tilbage og jeg har svoret til mine venner, at jeg aldrig vil spørge om lån igen. Ved ikke hvad jeg gør nu, men kan ikke holde tanken ud, at skuffe børnene …igen..så mit spørgsmål til jer : er der een der har lyst til at låne mig kr. 1500 til fredag d. 31 juli, hvor jeg får min løn? ( har fast arb. 37 timer) Jeg er et normalt menneske ( hvad der så end ligger i det:), jeg sværger at pengene er tilbage PÅ datoen, og jeg vil også gerne betale kr. 500 oveni. Har aldrig gjort sådan noget før, men jeg er desperat, og flov, og ligger min stolthed til side…mvh

    #215352
    testForfatter

    Hvad sku der hjælpe at låne flere penge?

    #220957
    David (34)Forfatter

    Jeg ved ikke hvad der lige skete før. Så jeg prøver igen:

    Jeg ville også klart anbefale dig at prøve banken til at starte med, hvis det ikke virker, så er der masser af låneudbydere online. Du kan fx finde dem ved at kigge på http://www.hurtiglånnemt.dk

    #220958
    David (34)Forfatter

    Jeg ved ikke hvad der lige skete før. Så jeg prøver igen:

    Jeg ville også klart anbefale dig at prøve banken til at starte med, hvis det ikke virker, så er der masser af låneudbydere online. Du kan fx finde dem ved at kigge på hurtiglånnemt.dk

    #221002
    HalliHalloForfatter

    Hej David,

    tak for oplysningen!

    Men mon spørgeren nu også læser dit svar, da hans indlæg er næsten 1 år gammelt.

    Og i øvrigt har der været stillet mange spørgsmål i mellemtiden om nøjagtigt samme emne!

    #224638
    testForfatter

    Super sætter du ikke lige beløbet ind på min giro konto 1947246

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.