Advarsel mod Terminslaan.dk

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91556
    AnonymForfatter

    så er den gal igen med de plattenslagere 2 Marc Danciu og Rene Holmgren som er direktører i firmaet Kederan Equity.
    de 2 stod bag hjemmesiden MitMaster.dk som senere lukkede ned nu har de to så åbnet en ny hjemmeside ved navn Terminslaan.dk Hvor man kan låne op til 6000 kr. Det forgår ved at man først skriver sig op på hjemmesiden dernæst ringer man til et dyrt 90 telefon nr på 4,80 kr pr minut det kostede mig i første omgang 77 kr bare i telefon omkostninger dernæst kom jeg så endeligt igennem til en venlig mand som med det samme godkendte mig som låner og 3 dage senere kom så lånedokumentet pr mail. Lånedokumentet skulle så sendes til adressen Kederan Equity Ltd.29B Harley Street London
    W1G 9QR U.K. så er der nu gået 4 uger og der er ikke gået noget lån ind på min konto. Så derfor ville jeg så maile til dem for at høre hvor mit lån blev af men mailadressen på deres hjemmeside virker ikke og man får sin mail retur straks efter den er afsendt. Dernæst ringede jeg igen på deres dyre 90 nr hvor jeg ventede ca 15 minutter på at komme igennem da jeg så kom igennem blev der sagt hallo hallo og røret blev smækket på. Ja det er så min erfaring med Terminslaan.dk

    #162802
    MichaelForfatter

    ÅOP mellem 456% – 1355%

    Burde være nok til at holde sig væk. Gå hen i hjørnet med ansigtet mod væggen. Bank nu hovedet 3 gang hårdt ind mens du gentager: “Jeg vil IKKE låne penge igen på nettet".

    #169738
    AnonymForfatter

    Hehe.

    Så har EB fået lukket siden. http://ekstrabladet.dk/kup/dinepenge/article1531491.ece

    Men når der findes et så stupidt kundesegment i Danmark, så er det jo lige før at rene skal have lov til snyde de stakkel sjæle.

    Altså rente O % men ÅOP på 1355 %. Behøver jeg at skrive mere?

    #169740
    AnonymForfatter

    EB gav 130 kr.. Gå i banken næste gang.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.