Visakort gebyr

Viser 8 indlæg - 31 til 38 (af 38 i alt)
  • Indlæg
  • #123790
    AnonymForfatter

    JPUSA ønsker tilsyneladende at bestemme, hvornår en debat skal slutte, endda med stort eftertryk.
    Vel er debatten gammel, men bestemt ikke uaktuel. Pengeinstitutternes gøren og laden er altid interessant for os forbrugere.
    Såfremt JPUSA ikke ønsker at være med, eller endog ikke ønsker at læse de forskellige indlæg står det JPUSA frit for at lade være, men nægt aldrig andre at foretage (fortsætte) en debat.

    #125902
    AnonymForfatter

    Nej, der er kun en bank der virker og det er Brejesparkass!

    #126562
    AnonymForfatter

    Jeg har haft Nr. Nebel i 10 år. De “vandt" efter en seriøs undersøgelse af markedet, hvor jeg valgte 20 banker ud og undersøgte på nettet, hvorefter jeg ringede til 8. Nr. Nebel vandt klokkeklart og jeg har aldrig haft grund til at være utilfreds. Tværtimod har jeg stået i Nepal med spærret konto. En mail til min nevø, som ringede til Nr. Nebel fik rettet det på under 24 timer. Jeg har suppleret med Skandia/Eik og Lån&Spar og er lige som I andre meget utilfreds med Eik. Så Nr. Nebel er næsten i bund med renten og helt i top med service.

    #126564
    AnonymForfatter

    Bedst i BRFbank. Gratis Visa/Dk. Alm. indlånskonti 4,75 i rente. Ingen binding, Ingen gebyrer. Du kan hæve og sætte ind så tit du vil. Netbank med alle faciliteter. Opret så mange konti du vil og navngiv dem selv fx. lønkonto, budget, opsparing. Der findes konti uden binding til 4,75% i rente og konti med 3, 6 eller 12 mdrs binding til 5%, 5,25% eller 5,5% i rente. Telefonisk Kundeservice har åben alle dage fra 9-21 også lørdag/søndag. PBS aftaler kan hives over automatisk i de interne banksystemer. Det er meget let at bestille. Der er ikke noget at betænke sig på. Se prissammenligningen her på Mybanker.dk.

    #126566
    AnonymForfatter

    Tjah…det lyder jo meget godt, men det er nu ikke helt i overensstemmelse med sandheden. Ingen gebyrer ! Hvad mener du om disse data, der er hentet fra bankens hjemmeside den 18.9.08 kl. 23.45:
    Gebyr for hævning i fremmed pengeautomat = 3,99 kr.
    Gebyr for hævning i fremmed pengeautomat i udlandet = 1% af beløbet, mindst 30 kr.
    Jeg hører gerne dine kommentarer.

    #126568
    AnonymForfatter

    Jeg har faktisk fundet en svensk bank, som er gebyrfri mht. hævninger på visakort i udlandet. Det er ICA banken, som koster 240 kr/årligt (192 Dkr). Så skal der findes en bank, der overfører gratis eller hvis man har mulighed for at overføre et stort beløb. Deres indlånsrente er omkring 4%. De fleste små sparekasser tager ca. 50 kr pr. overførsel.
    Der har Skandia/Eik også før været gratis, men tager nu op til 2½% ekstra. De har rigtig sat grådigheden i højsædet.
    Iøvrigt spurgte jeg Eik om, hvordan de havde meddelt forringelsen. Det havde de via et brev i netbank. Jeg undrer mig, om det er en lovlig måde at underrette folk på.

    #126650
    AnonymForfatter

    Jeg er kunde i Sparekassen Nørre Nebel, på privat siden, jeg vil godt lige kommentere, at på min sidste udskrift betalte jeg for et Visa kort jeg annulerede for et år siden, jeg syntes jeg har bøvlet lidt med dem nogle gange. Men derimod bruger jeg Danske bank til firma og der er aldrig problemer med noget, lyn service med alt, men nok gebyr mæssigt i den høje ende.

    #126666
    AnonymForfatter

    Du har ret. Der er gebyr ved hævning i fremmed automat og i udlandet. Jeg tænkte på det årlige kortgebyr, der er gratis og lod mig rive med af begejstring over, at vi i familien er meget glade og tilfredse med BRFbank, der bare ligger i top med indlånsrenterne, skrabede gebyrer og supergod service. Super nemt og ligetil.

Viser 8 indlæg - 31 til 38 (af 38 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.