Gratis Dankort til danskerne!

Viser 9 indlæg - 16 til 24 (af 24 i alt)
  • Indlæg
  • #117080
    AnonymForfatter

    hej ja det gør jeg kan jeg få et dankort igennem gratis dankort kan ikke komme ind på den

    #117082
    AnonymForfatter

    Hvor får man bedste service d.v.s. mindste gebyrer/højeste renter (uden at skulle købe div. garantbeviser/aktier)
    Kun indlån og p.b.s.
    mvh
    ic

    #117092
    AnonymForfatter

    Du betaler ikke gebyrer for at betale i forretninger med dit dankort – tråden her er oprettet for lang tid siden og er uaktuel nu.

    #117496
    AnonymForfatter

    et godt bud er Danske Bank med deres “nye" 24/7 konto, her får du både adgang til al den rådgivning du ønsker og så slipper du for alle daglige gebyrer

    #117498
    AnonymForfatter

    hør hvad er det for noget nå man bestiller det hos dem virker deres hjemme side ikke på det

    #117500
    AnonymForfatter

    tonny larsen (2), du er simpelthen en præmiefyr.

    Der er blot tale om et initiativ til indsamling af e-mails imod gebyret på Dankortet. Det står i den allerførste sætning. Det er ikke et tilbud om gratis dankort. Det er et protestinitiativ. En protest mod et gebyr som blev indført i 2005 og lynhurtigt forsvandt igen. Det er slet ikke aktuelt – derfor er siden vel osse forlængst nede.

    “Præmiefyr". Jo, din evne til IKKE at forstå ganske simple ting, så snart det har noget med økonomi at gøre er imponerende. Jeg kender ikke ret meget til omstændighederne i dit liv, men tror du ikke du bør se dig om efter en i din omgangskreds med en smule tjek på tingene og overlade al din økonomi til. Din far eller mor måske, men KUN hvis de har mere styr på sagerne. Så kan du senere i takt med din udvikling tage mere og mere kontrol over det igen.

    #118104
    AnonymForfatter
    #118730
    AnonymForfatter

    bruge for penge til inskud andre lån.

    #119350
    AnonymForfatter
Viser 9 indlæg - 16 til 24 (af 24 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.