Kom af med dyre kontokort

Viser 9 indlæg - 61 til 69 (af 69 i alt)
  • Indlæg
  • #119384
    AnonymForfatter

    hej
    jag har en more card og har fundet ud af
    at det kan blive rigtig dyrt.
    Har også to andre lån.

    #119770
    AnonymForfatter

    Hej Mette,

    Min famile er kommet ind i en ond sriral der er svær at komme ud af, vi har alt for mange hurtigelån, vi betaler af på, og vi vil meget gerne have en ny indgangsvinkel til at få en større rådedum til os selv, og ikke mindst af med meget af vores klatlån/hurtigelån.

    Jeg håber at du kan være behjælplig.

    Mange hilsner
    Familien Nielsen

    #119774
    AnonymForfatter

    Jeg er helt klar over at der ikkekommer en lille nisse og smider 200000kr i min postkasse.jeg har læst alle igennem,og kan da begynde at se en løsning på problemerne,men elles tak for et virkelig flot og modent svar!

    #130438
    AnonymForfatter
    #133982
    AnonymForfatter

    Jeg vil gerne høre om det er muligt at samle alle min lån på et,jeg betæler mange små dyre lån,og det er meget dyret for mig..

    M.V.H
    Shirein Helmi

    #136552
    AnonymForfatter

    jeg siddet hårdt i det.. Er på vej til at blive smidt ud af vores lejebolig. Vil gerne hører mere om hjælp til selvhjælp….

    #145014
    AnonymForfatter

    jeg kommer fra Færøerne, og jeg ville lige spørge om det er muligt at få lån hos jer til min gæld?? eller om man skal bo i dk?

    #387534
    MichaelhtForfatter

    Gad vide om folk stadig har problemer med den slags her og mangler hjælp til overblik ?

    #387683
    MaximusForfatter

    Der er rigtig mange, der har en uoverskuelig gæld pga. hurtiglån, kviklån og hvad de ellers hedder, desværre. Det bliver en ond spiral, som til sidst kan være svær at overskue. Læs denne udmærkede artikel om håbløs gæld https://gaeldsraadgivning.dk/haabloes-gaeld/

     

Viser 9 indlæg - 61 til 69 (af 69 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.