Kom af med dyre kontokort

Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 69 i alt)
  • Indlæg
  • #115614
    AnonymForfatter

    Ja og nogle gange er det bedre at åbne øjnene end at lukke dem for sandheden.

    1. Tråden blev startet for næsten 3 år siden.

    2. Mette skrev sit sidste indlæg for mere end 2 år siden.

    3. En anden har forsøgt at skrive til hendes mail d.15 aug 07 – hvilket ikke kunne lade sig gøre – måske hun ikke længere er ansat ved Søndagsavisen og derfor ej heller svare mere.

    4. det du spørger om er blevet besvaret i 500 andre tråde hvis man bare gad bruge lidt tid på at læse dem igennem.

    5. Hvad forventer af svar på dit indlæg ???? Mirakler ???

    Så kan jeg fortælle dig at det ikke findes.

    #115616
    MichaelForfatter

    Til Bjarne Vinther Nielsen

    Når man som jer skylder pænt over 700.000 til andet end boligen, så er det meningsløst at diskutere samling af gælden. I kan jo hurtigt skaffe jer af med en stor del af gælden ved at sælge bilerne og campingvognen, men det er nok ikke det du vil høre. Det er heller ikke sjovt at nedsætte levefoden kraftigt, men der er ingen andre muligheder for jer.

    Overvej det dog kraftigt, da huset ellers er i fare for at ryge på tvang snart. Ingen (eller kun meget få) kan afdrage mere end 700.000 i forbrugsgæld.

    #115620
    AnonymForfatter

    Holda kæft hvor har jeg grint……………
    Og jeg riner stadig Anonym du er da godt nok en sjov fætter *GGGG*

    Fakta er de lån vi tager er vores eget ansvar og selvom det ikke er særlig empatisk det du skriver er det rene ord for pengene og ja det gør det både skide sjovt og læse samtidig med der jo er alvor i det 😉

    Har du andre måder du kan underholde på *GG*

    Spirit, der selv sætter hårdt i det, men ved det er hendes eget ansvar 😉

    #115658
    AnonymForfatter

    hej jeg står i rki pga af et dårlig køb af hus med den forkerte halter langt bagefter med økonomi og ville rigtig gerne ud af det og få lidt penge til mig selv har konto kort og andet geil der koster dyrt men kan ingen ende se på det . mvh liselotte

    #115684
    AnonymForfatter

    Kære Mybanker.dk

    Slet indlæg ældre end f.eks. et halvt år, eller lås tråde efterhånden som de er uddebatterede.

    Det her er jo en farce.

    #116100
    AnonymForfatter

    Hej Michael!

    Jeg kunne godt tænke mig, at høre lidt om, hvordan I har fået løst jeres problemer?

    Hilsen Anita.

    #116186
    AnonymForfatter

    Ja tak, jeg vil meget gerne have et godt råd af dig. EFterhånden har jeg også fået samlet for meget klatgæld.

    Mange venlige hilsner
    Anne Schwartz
    59431272

    #116190
    AnonymForfatter

    Jeg vil gerne kontaktes om den bedre løsning.

    #116194
    AnonymForfatter

    Gider du godt og stoppe det fis der det var sgu da totalt plat………….

    Få dig et liv kære Lone som jeg i øvrigt tror er en lille knejt på en 19 år

    #116398
    AnonymForfatter

    Hej Mette. Ja jeg er nok en af alle dem der er faldet for fristelsen. Har fået acceptcard, ikea konto, benzinkort og et leasylån. Jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal få min økonomi til at hænge sammen. Har lige fået job for to måneder siden efter mange år som hjemmegående. Er alene med 2 drenge, men min økonomi er bare lost. Mvh. Jane Pedersen.

    #116686
    AnonymForfatter

    vi ønsker at komme ud af et desværre større hurtig låns helvede.
    kan det lade sig gøre, ca. 230.000 dkr. 5 steder der optaget lån.

    Med venlig hilsen

    brian andersen

    #116696
    AnonymForfatter

    Hej Mette. Jeg har netop et par små lån som jeg gerne vil af med, men hvordan kommer jeg det billigste??

    #116980
    AnonymForfatter

    Jeg har et lån hos Handelsfinans på kr. 10.000,- oprettet i 2007.
    Yderligere hos Acceptcard ……… kr. 44.000,- ………. 2001.
    ……………Nordea Bank …….. kr.120.000,- ………. 1991
    Jeg betaler ca. ………………. kr. 3000,- hver måned og ønsker
    et lån på kr. 300.000,- da jeg gerne vil i gang som glaspuster som
    selvstændig erhvervsdrivende.
    Jeg har beskæftiget mig som glasmager i 22 år men kører som chauffør for at have en stabil indkomst.
    Slutteligt vil jeg gerne betale min samlede gæld, således at jeg kan spare renter.
    Jeg er meget interesseret i at høre nærmere om billige lån.
    Med venlig hilsen
    Michael Erichsen, mobil 21608234

    #117032
    AnonymForfatter

    Bjarne, jeres gæld er så stor, at det bliver meget vanskeligt, faktisk umuligt, at finde en bank der på rimelige vilkår vil overtage den samlede gæld.

    Hvis I vil ud af gælden kan I frasælge den bil der har højest værdi, for at nedbringe renteomkostningerne. Herudover kan I opgøre jeres samlede gæld og indgå i forhandling med jeres kreditorer. De er til at snakke med, hvis I gør det klart for dem, at den samlede gældsbyrde nu er ved at være så stor, at I overvejer at misligholde lånet.

    #117060
    AnonymForfatter

    hej mette har selv lånt penge forskellige steder men ku godt tænke mig et lån så man kun betaler et sted

Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 69 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.