Kunsten at handle realkredit obligationer

Viser 5 indlæg - 46 til 50 (af 50 i alt)
  • Indlæg
  • #201064
    HalliHalloForfatter

    Test, jeg kan ikke forstå at du ikke selv forsøgte at spare nogen af de 750 kr.

    Du plejer da mig bekendt at være nok så sparsommelig og ikke mindst omkostningsbevidst, når det gælder dine egne penge.

    #201090
    Mikey 68Forfatter

    Test: Jeg vidste inden jeg gik i gang at timelønnen næppe var interessant – jeg gjorde det for at at se om jeg kunne 🙂

    Jeg fik af vide af banken jeg ikke kunne kontakte Totalkredit direkte – og da jeg forsøgte alligevel, henviste Totalkredit mig til det pengeinstitut, som havde formidlet lånet…
    Hvis du kender en vej uden om det, så skriv det endelig her – måske andre kan få glæde af det på et tidspunkt

    #201094
    testForfatter

    Morten som jeg har skrevet tidligere faxer du bare en opsigelses blanket. Hvad er det du vil tale med dem om? Lånet opsiges og man betaler.

    #201098
    Mikey 68Forfatter

    Er det den her du har benyttet? http://totalkredit.dk/TKdkcms/uploads/documents/blanketter/blanket_opsigelse_af_Totalkredit-laan_til_termin_til%20pdf.pdf

    Kan se der er gjort plads til Pengeinstituts underskrift; men hvis man bare kan gøre det uden at blande dem ind i det, så er det jo sådan jeg burde ha gjort (selvom begge parter sagde man ikke kunne, da jeg spurgte hvordan man gjorde) 🙂

    Hvordan afregnes lånet i praksis. Købes obligationerne til dagskurs eller?

    #202060
    Frederik Grøn SchackForfatter

    Usædvanligt interessant diskussion, den vil blive huske til når jeg engang skal afvikle mit lån tidligt 🙂

    Jeg tænker at nogle af jer her måske har en idé om noget der relaterer sig til ovenstående.

    Jeg står netop overfor at skulle optage et realkreditlån og jeg spekulerede så over om der var en måde selv at kurssikre et obligationslån på?

    I øvrigt har jeg svært ved at finde ud af om bankens kurssikring typisk er en option eller en future? Og er der evt. mulighed for selv at påvirke om der handles option eller future? Da jeg skal kurssikre over 3 måneder, så kan der nå at ske meget og her tænkte jeg at en option ville være det mest interessante.

Viser 5 indlæg - 46 til 50 (af 50 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.