Bidragssatser!!!! Det er da noget der er skabt i galskab, af de fattige kreditforeninger, FØJ.. der var ingen der piv da renten var høj 5+ Usmageligt, grådige møg dyr….

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Lauer ChristensenForfatter
    Indlæg
  • #95582
    Lauer ChristensenForfatter

    Jeg vil gerne ud med et surt opstød, kreditforeninger( Bankejet) der klager der nød, fordi deres regnemaskine åbenbart er ret anderledes ind dem, vi alm. Dødelige kender til.. jeg fårstår sq ikke hvordan at (exsempel) de forventer en overskud 5 milliarder, men det blev sq kun på 4,5 milliarder,så der var jo underskud på 500 millioner? HMmm det var det ikke i min skoletid. Så jeg forstår sq ikke de får slutresultat.. åhh der var lige noget der slog mig, de har sq samme regnemaskine som, Kjeld Johannesen,havde da jeg engang arbejde for Danish Crown, de var evig underskud, der var lønførhøjelse til toppe, vi skulle lidt ned i løn. Haha det er sq lidt en skam man ikke gemte lidt videooptagelser så den der betalte kassen for deres luxusbil produkt, så kan det være det ikke havde betalt helt så meget for det. Haha så er vi jo på konkursen rend, så må da få staten til at hjælpe os, div bankpakker, ja med vores penge og med det mener jeg( skatteydernes) Shame on you!!! Så klager i jeres nød at vil få mange tvangsauktioner, ja i tager en lille chance ind i melllem,puuhh det er svært at være bank/ RK . Så vi må da finde en måde at få pengene til at vælte ind i butikken igen,fordi vi skal bolle vores kunder i røven, og det gør da virkelig også,og føj jeg syntes det er så vammelt,fy for det,i er sq de største tyveknægte af dem alle..Jeg FATTER DET IKKE AT FOR LOv TiL AT GØRE DET..Jeg vil komme med mit bedste gæt bidragssatserne(som jeg mener have blev indført midlertidigt) er jeres nemmeste, og ja absolut største indtægtskilde, for ikke at gøre. Det er så usmageligt,som jeg ikke kan finde ord for..den er er op til dobbelt tripelt af renten,fuck da lidt af og styr jeres hæmorider, grådighed, i må sku ha en dårlig smag i munden..regering luk så små øjne op, er i blæst på Coke mand, så luk for deres lorte bidragssatser, eller lad da folk sq kunne trække det fra i skat, så kan jo evt ændre det til en bidragsrente, for i har jo nok ikke cajunas der er store nok til at afskaffe, det djævlens værk i har sat verden. Nej det ved jeg i ikke har, jeg kunne blive ved her. Og skrive hjernedødt, forkert det er.. men i lever jo i jeres osteklokke og fatter ikke en hatfuld af hvad der foregår udenfor den… og det er da virkelig meget sørgeligt, men man kæmper jo en ulige kamp, der er jo desværre folk der er hævet over loven i dette land..# Sadbuttrue#

    #224196
    MichaelForfatter

    Du er jo nok ikke i stand til at forstå tingenes rette sammenhæng, men jeg vil da anbefale at du sætter dig ind i hvad bidragssatserne egentlig har til formål at opfylde.

    PS: en lille serviceoplysning: Bidragssatserne har været en permanent del af realkreditsystemet gennem alle årene og er ikke en midlertidig forordning.

    PPS: Hvis du vil tages seriøst skal du nok overveje at formulere dig som et voksent menneske.

    #224202
    Lauer ChristensenForfatter

    Og hvis du vil tages seriøst burde du nok ikke være anonym, og tro du er bedre vidende. Så luk røven klaphat

    #224204
    peter holm larsenForfatter

    Kære Lauer, man kan have mange holdninger til størrelsen af bidragssatserne – men man er nødt til sagligt at anerkende at bidragssatserne er en forudsætning for realkreditsystemet kan finansieres.

    Så selvfølgelig kan de ikke afskaffes.

    Men det er direkte forkert når du giver udtryk for at bidragene ikke kan trækkes fra i skat – for det kan de da selvfølgelig.

    Og det er jo naturligt at falder renten fra 4% til 2% så udgør bidragene horholdsmæssigt mere.Det er der jo ikke noget mærkeligt i.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.